در اینستاگرام منتظر حضور شما هستیم
عضویت در پیج اینستاگرام والیبال فروم

فرهاد ظریف :امیدوارم که خولیو ولاسکو به ایران بازگردد/ متاسفم خانم ها پشت در ماندند

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تلیغات تلیغات
فرهاد ظریف :امیدوارم که خولیو ولاسکو به ایران بازگردد/ متاسفم خانم ها پشت در ماندند
فرهاد ظریف :امیدوارم که خولیو ولاسکو به ایران بازگردد/ متاسفم خانم ها پشت در ماندند

خبرگزاری ورزش والیبال :فرهاد ظریف درباره اتفاقات حاشیه ای بازی دوم ایران و ژاپن می گوید: همسرم و دخترم براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه آمده بودند اما نتوانستند وارد سالن شوند. من دوست داشتم شادی ام را با خانواده ام که این اتفاق نیفتاد و واقعا متاسف شدم. مگر قرار است چند بار اين اتفاق در واليبال رخ دهد؟

لیبروی ریز نقش تیم ملی والیبال ایران که پس از فراز و نشیب های فراوان عنوان بهترين لیبروی آسیا را در كنار قهرماني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2011 دریافت کرده است، معتقد است، تیم ملی ایران از این پس راه سختی را در پیش دارد و برای طی مسیر به هزینه زیادی نیاز است تا بتواند به موفقیت های بعدی برسد.

خبرگزاری ورزش والیبال :فرهاد ظریف درباره اتفاقات حاشیه ای بازی دوم ایران و ژاپن می گوید: همسرم و دخترم براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه آمده بودند اما نتوانستند وارد سالن شوند. من دوست داشتم شادی ام را با خانواده ام که این اتفاق نیفتاد و واقعا متاسف شدم. مگر قرار است چند بار اين اتفاق در واليبال رخ دهد؟

لیبروی ریز نقش تیم ملی والیبال ایران که پس از فراز و نشیب های فراوان عنوان بهترين لیبروی آسیا را در كنار قهرماني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2011 دریافت کرده است، معتقد است، تیم ملی ایران از این پس راه سختی را در پیش دارد و برای طی مسیر به هزینه زیادی نیاز است تا بتواند به موفقیت های بعدی برسد.

والیبالیست مشهدي کشورمان در گفتگو با عصر ایران به حضور پرشور تماشاگران در سالن 12 هزار نفری آزادی اشاره کرد و نسب به عدم حضور زنان در میان تماشاگران در روز دوم از مسابقات ابراز تاسف کرد: « همسرم و دخترم براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه آمده بودند اما نتوانستند وارد سالن شوند این در حالی بود که من دوست داشتم شادی ام را با آنها تقسیم کنم و بابت این اتفاق متاسفم.»  
 
*****
 
آقای ظریف حالا که به لیگ جهانی رسیدیم، به نظر شما چقدر از امکانات تیم ملی والیبال ایران در حد یک تیم جهانی است؟
 
فعلا که هیچ چی اما فکر می کنم بعد از این باید برنامه ریزی های دقیق تر و جدی تری را برای تیم ملی در نظر گرفته شود و این مستلزم این است که  سازمان، بودجه بیشتری را در اختیار فدراسیون قرار بدهد. بهرحال حريفان ما در آن رقابتها ديگر تيم‌هاي آسيايي كه سابقه بازي كردن مقابل آنها را زياد داريم نيستند و از این پس راه سخت تر خواهد و هزینه های بیشتری نیاز است تا تیم ملی والیبال ایران بتواند در لیگ جهانی ماندگار شود و موفق عمل کند. من واقعا مي‌خواهم كه از اين به بعد به واليبال توجه ويژه‌اي شود و امكانات بيشتري در اختيار فدراسيون واليبال قرار گيرد.
 
فکر می کنم در این شرایط سازمان باید نگاه ویژه و بودجه ویژه ای را برای تیم ملی والیبال درنظر بگیرد و علاوه بر فراهم کردن شرایط لازم برای حضور در لیگ جهانی، مسائل مالی بازیکنان را در نظر بگیرد.
 
در این مدت چقدر به مسائل مالی شما توجه شده است؟
 
راستش ما تا به امروز بدون دریافت هیچ گونه پاداش و پول اضافی تمرین کردیم و در مسابقات شرکت کردیم و حتی بردیم. هیچ وقت به مسائل مالی بازیکنان والیبال توجهی نشده این در حالی است که بازیکنان کشورهای دیگر بابت بازی که می کنند پول و حقوق می گیرند.
 
ما یک سال برای مسابقات آسیایی و جهانی در اردو بودیم از خانواده هایمان دور ماندیم در نهایت هم هیچ گونه دستمزد یا دریافتی نداشتیم. در حالیکه تیم ملی والیبال همیشه خودش را دور از حاشیه ها نگه داشته و همچون سایر رشته های ورزشی وارد حاشیه ها و حرف و حدیث ها نشده است.
 
گفته می شد که بعد از مسابقه روز یکشنبه، جلسه ای با حضور بچه های تیم ملی، آقای ولاسکو و مسئولان فدراسیون ترتیب داده شده بود، در این جلسه هم صحبتی از پاداش بازیکن ها و دستمزدشان نشد؟
 
نه این جلسه صرفا برنامه خداحافظی آقای ولاسکو بود که می خواستند همان شب از ایران بروند. غیر از برنامه خداحافظی در آن جلسه صحبت دیگری نشد.
 
 در مورد ماندن و با رفتن آقای ولاسکو چطور؟ در این مورد هم صحبتی شد؟
 
خود آقای ولاسکو در مورد اینکه زمان قراردادشان با فدراسیون والیبال تمام شده و باید برگردند حرف زدند و گفتند که به بچه های تیم ملی افتخار می کنند و از ما تشکر و قدرانی کردند اما در مورد تمدید قراردادشان چیزی نگفتند.
 
 
 
فکر می کنید خولیو ولاسکو به ایران بازگردد؟
 
راستش هیچ اطلاعی در این مورد ندارم باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد. امیدوارم که این اتفاق بیفتند و تمرینات ما با حضور ایشان از سر گرفته شود. بهر حال ما تازه اول راه جهانی شدن هستیم و نیاز به یک مربی تمام عیار داریم که فکر می کنم آقای ولاسکو ویژگی های لازم را دارند.
 
فکر می کنید توانایی و پتانسیل والیبال ایران برای دوام آوردن در میان برترین های دنیا چقدر است؟
 
ببینید ما بازیکن های خوب و توانایی های زیادی را در تیم ملی داریم و این چیزی بوده که در این مدت آن را نشان دادیم. ما وارد لیگ جهانی نشدیم که مثل تیم ژاپن یکسال بمانیم و بعد هم خداحافظی کنیم. هدف ما از کسب سهمیه جهانی، ماندگار شدن در میان برترین ها و رسیدن به تیم برتر دنیاست و این با توجه به پتانسیل های موجود در تیم ملی کار سختی نیست به شرط اینکه ملی پوشان از لحاظ بودجه و مسائل مالی ساپورت شوند و درکل مسائل سخت افزاری و نرم افزاری برای تیم ملی والیبال ایران فراهم باشد.
 
برای ماندگار شدن در لیگ جهانی و بالا آمدن در این گروه به حمایت های زیادی نیاز داریم که ساده ترین و ابتدایی ترین اینها، داشتن یک سالن خوب است که تیم ملی بتواند در آن تمرین کند و حتی تماشاچی بتواند به راحتی برای دیدن بازیها بیاید و مشکلی هم نداشته باشد. بهرحال واليبال ما ديگر جهاني شده است و باید امكانات جهاني را هم در اختیار داشته باشد تا بتواند به موفقیت بعدی برسد.
 
  در این دو بازی اخیر که در حضور تماشاگران صورت گرفت، به نظر می رسد والیبال هم چون سایر رشته های پرطرفدار ورزشی، تماشاگران زیادی پیدا کرده است.
 
بله همین طور است. البته واليبال تماشاگران خودش را خيلي‌ وقت است كه پيدا كرده و مطمئن باشيد در آينده نيز مي‌تواند همين تعداد تماشاگر را به سالن بكشاند اما آن شب اتفاقاتي افتاد كه واقعا متاثر شدم و خیلی از خانم ها پشت در ماندند که خانواده من یکی از آنها بودند.
 
همسرم و دخترم براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه آمده بودند اما نتوانستند وارد سالن شوند. من دوست داشتم شادی ام را با خانواده ام، کسانی که موفقیت امروزم را مدیون آنها هستم، تقسیم کنم که این اتفاق نیفتاد و واقعا متاسف شدم مگر قرار است چند بار اين اتفاق در واليبال رخ دهد؟
 
 دلیلش چه بود؟ در طی آن دو روز چه اتفاقی افتاده بود که در بازی اول خانم مجوز حضور در سالن را داشتند ولی روز یکشنبه پشت درهای بسته ماندند.
 
راستش من هم نمی دانم فقط می توانم بگویم این اتفاق خیلی متاثر کننده بود.
 
 در این شرایط که والیبال تماشاگران خودش را دارد، به نظر می رسد که باید در کنار تیم ملی والیبال از تماشاگران هم حمایت شود.
 
من امیدوارم این اتفاق بیفتد و از این پس همه تماشاگران و دوست داران والیبال بدون هیچ گونه مشکلی به سالن مسابقات بیایند و تیم ملی را تشویق کنند. چرا که مردم در دو بازی اخیر با حمایت های خودشان انرژی زیادی را به تیم ملی منتقل کردند و ما را تنها نگذاشتند.
 
قرار است برای کدام باشگاه بازی کنید؟
 
فعلا هیچ قراردادی ندارم البته پیشنهادهایی داشته ام اما چون فعلا برنامه ای را برای آینده ندارم هیچ یک از آنها را امضا نکردم. فعلا می خواهم کمی استراحت کنم و بعد با توجه به اقدامات تیم ملی و مربی، تصمیم بگیرم.


فرهاد ظریف , مصاحبه ی فرهاد ظریف , در مورد تیم ملی , والیبال , لیگ جهانی , لیگ جهانی والیبال , خولیو ولاسکو , سرمربی , تیم ملی والیبال ,
نویسنده : عادل خدرخوجه بازدید : 1053 تاریخ : جمعه 24 شهریور 1391 نظرات : 0
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش

آدرس جدید خبرگزاری والیبال ایران

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021

ویدیو آموزش نکات و تکنیک های خاص والیبال !

قانون جدید برای ثبت‌نام تیم‌ها در لیگ ملت های والیبال 2021 / درخواست ویزا برای خط خورده ها!

ویدیو خلاصه دیدار جنجالی و حاشیه ای ایران - لهستان / معروف در برابر کوبیاک !

آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال !

مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان !

شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر !

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون !

سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟

تقویم رویداد های والیبال باشگاه های آسیا 2021 تغییر پیدا کرد

ویدیو / چکیده ای از اردوی تیم ملی والیبال از زبان پوریا فیاضی

برنامه مسابقات تیم ملی در لیگ ملت های 2021 اعلام شد

16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟!

لیگ برتر والیبال 16 تیمی شد / برگزاری به شیوه لیگ ملت های والیبال !

حضور پررنگ والیبالیست های گلستانی در اردو های تیم ملی !

ویدیو / عثمانی خوانتورنا بهترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا 2021

نویسندهپاسخ
اسامی 17 بازیکن تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 مشخص شد adelkhoje
نقل و انتقالات های جنجالی ارومیه بر علیه تیم ها adelkhoje
ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 + برنامه بازی ها به وقت ایران adelkhoje
بهبودی : مسائل مالی در جدایی‌ام دخیل نبود ! adelkhoje
تصویب تقویم پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا adelkhoje
خوش خبر: اردوی تیم ملی جای مذاکره نیست، تذکر دادیم adelkhoje
تندروان:شخصیت قهرمانی را در ارومیه نهادینه می‌کنیم|می خواهیم فیاضی، شری adelkhoje
خداحافظی چهار ملی پوش از اردوی تیم ملی والیبال adelkhoje
آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال ! adelkhoje
تمرینات برای تکنیک ساعد در ورزش والیبال / آموزش تصویری adelkhoje
رشد عجیب و غریب قرار داد بازیکنان لیگ برتر والیبال ! adelkhoje
مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان ! adelkhoje
رضایی جانشین احتمالی تندروان در فولاد سیرجان ؟ adelkhoje
شهنازی : رفتار برخی بازیکن ها ارزش و تعهد اخلاقی را ازبین می برد ! adelkhoje
شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر ! adelkhoje
ویلفردو لئون در آستانه بازگشت به لیگ والیبال روسیه ! adelkhoje
حضور ایتالیا با تیم دوم در لیگ ملت های 2021 والیبال adelkhoje
رخنه دلال‌ها به اردوی تیم ملی ! adelkhoje
اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون adelkhoje
آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی ! adelkhoje
گزارشی از آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ اردیبهشت 1400 adelkhoje
جزیده : با اضافه شدن عبادی پور تیم ملی کامل می شود adelkhoje
شبیه سازی رقابت های والیبال المپیک ژاپن انجام گردید adelkhoje
16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟! adelkhoje
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند adelkhoje