در اینستاگرام منتظر حضور شما هستیم
عضویت در پیج اینستاگرام والیبال فروم

گنبد کاووس پایتخت والیبال ایران/شكستهاي بي پايان !!!!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تلیغات تلیغات
گنبد کاووس پایتخت والیبال ایران/شكستهاي بي پايان !!!!
گنبد کاووس پایتخت والیبال ایران/شكستهاي بي پايان !!!!

خبرگزاری ورزش والیبال : دوازدهمين بازي جواهري در ليگ است .چه نتيجه اي رقم خواهد خورد . اين بازي پاياني بر شكستها و تلخ كامي نيم فصل اول خواهد بود .

يا در بر روي همان پاشنه هاي قبلي خواهد چرخيد. خدا كند همه چيز تغيير يابد . اما تجربه تلخ اين روزهاي واليبال گنبد درسي باشد براي مديران ورزش و باشگاه جواهري كم كاري و كوتاهي در ورزش براي دوستداران ورزش پذيرفتني نيست.توجيه مسايل جزء بغرنج كردن اوضاع يك تيم، براي تماشاگران قابل قبول نيست !!!!! روياي هزاران تماشاگر متعصب و خون گرم گنبدي كه عاشقانه و با جان و دل در انتظار حضور همزمان دو تيم قدرتمند سوپر ليگي در بازيهاي سوپر ليگ امسال بودند به راحتي آب خوردن رنگ باخت !!!

خبرگزاری ورزش والیبال : دوازدهمين بازي جواهري در ليگ است .چه نتيجه اي رقم خواهد خورد . اين بازي پاياني بر شكستها و تلخ كامي نيم فصل اول خواهد بود .

يا در بر روي همان پاشنه هاي قبلي خواهد چرخيد. خدا كند همه چيز تغيير يابد . اما تجربه تلخ اين روزهاي واليبال گنبد درسي باشد براي مديران ورزش و باشگاه جواهري كم كاري و كوتاهي در ورزش براي دوستداران ورزش پذيرفتني نيست.توجيه مسايل جزء بغرنج كردن اوضاع يك تيم، براي تماشاگران قابل قبول نيست !!!!! روياي هزاران تماشاگر متعصب و خون گرم گنبدي كه عاشقانه و با جان و دل در انتظار حضور همزمان دو تيم قدرتمند سوپر ليگي در بازيهاي سوپر ليگ امسال بودند به راحتي آب خوردن رنگ باخت !!!

 

تماشاگر گنبدي حيران و نگران در برزخ حمايت و بي تفاوتي مانده است .از يكسو واليبال شهرش بعد از سالها، فاجعه بار مي بازد و از سوي ديگر با بازيكنان غير بومي اخت نشده است . يازدهمين شكست تيم جواهري در پايان بازي با سايپا البرز در نيم فصل اول رقم خورد و گويي سريال شكستهاي تيم جواهري همچنان ادامه خواهد داشت و كابوس وحشتناك شكست جواهري هفته هاست خاطر تماشاگران گنبدي را آزرده مينمايد . شكست تيم جواهري در مقابل كاشان بالاخره زخمها را شكافت و كاسه صبر تماشاگران لبريز شد. شكستهاي پي در پي جواهري به دهمين ايستگاه خود رسيد تا جايي كه ديگر دفاع و حمايت كردن نيز خنده دار است بار قه هاي كم سوي اميد اندك تماشاگران نيز به ياس تبديل شد.

شايد اين بدترين نتايج تاريخ واليبال گنبد باشد كه سالها بود لرزه بر اندام تيمهاي كشور مي انداخت .شايد باشگاه جواهري در گنبد تيم داري كرده است و مسابقه اين تيم در گنبد برگزار ميشود اما اين تيم بر ويرانه هاي گنبد كاووس بنا شده است با كنار كشيدن باشگاه هاوش انتقادات بسياري را ميتوان بر باشگاه جواهري گرفت . مردم گنبد از اين كه باشگاهي همچون جواهري تيم داري ميكند، اميد داشتند وضعيت تيم شان نسبت به سالهاي گذشته بهبود يابد .اما انتظار آنان رويايي بيش نبود و هنوز جوابي دلخواه نگرفته اند.

اهداف باشگاه جواهري از تيم داري چيست؟ آيا صرف هزينه يك شخص متمول و سرمايه گذار در ورزش كه به باشگاه داري مي پردازد ميتواند كليه قواعد را برهم بزند؟ باشگاه جواهري از بطن واليبال گنبد و تركمن صحرا متولد شد اگر واليبال گنبد در سطح ايران مطرح نبود شكوفايي و آوازه واليبال گنبد چنين گسترده نبود، حضور تماشاگران گرم و متعصب را نداشت. سابقه و پشتوانه قدرت فني و مهارت بازيكنان بومي و عشق ،علاقه پايان ناپذير مردم صحرا به واليبال باعث انگيزه و حضور افرادي همچون جواهري و هاوش مهدي محمدي در واليبالي است كه سابقه قهرماني ايران را دارد .

شكستهاي دنباله دار نشان داد اين تيم شايستگي حضور در مسابقات سوپر ليگ را ندارد و بر پيش بيني و نظر تمام كساني كه اعتقاد داشتند اين تيم بدترين نتايج را كسب خواهد كرد صحه گذاشتند .گنبد كاووس با پشتوانه نيم قرن خود در ورزش واليبال ايران هيچ گاه شاهد چنين شكستهاي خفت باري نبوده است !! هنوز از تجربه سال 1389 وشكستهاي آن، زمان زيادي نگذشته است. تكرار نتايج آن بازيها و بدتر از آن عدم ارائه بازيهاي در خور نام گنبد، زمينه فرار تماشاگران و دلسردي و ياس آنان رافراهم كرده است. سال گذشته در جلسات آغازين باشگاه جواهري با حضور تيم مذكور در مسابقات دسته يك مخالفت كردم چون باشگاهي قادر است در مسابقات سوپر ليگ شركت كند كه از امكانات مالي فراوان و پشتوانه بازيكن سازي قوي برخوردار باشد .تيم حالا به دسته سوپر ليگ صعود كرده است آيا انتظار مديران باشگاه جواهري،مردم ،تماشاگران و مسولين واليبال استان گلستان و گنبد و اداره ورزش وجوانان تامين شده است؟

متاسفانه باشگاه جواهري در اقدامي كاملا يك سويه بر خلاف نظر مردم و كارشناسان تغييرات وسيع را در سطح تيم دسته يك كه شنل قهرماني پوشيده بود و كاپ قهرماني سال گذشته را كسب كرده بود انجام داد . اين تغيير بازيكنان سئوالات فراواني را نزد اهالي واليبال گنبد ايجاد كرده است .اين تغييرات و دگرگونيها بر چه اساس و معياري انجام گرفته است و چه كساني در اين تحولات نقش بنيادي دارند ؟ اما تغييرات انجام شده نه تنها گره كور تيم جواهري را حل نكرده است بلكه بر سردر گمي و پيچيدگي هاي اين تيم افزوده است .مقصر اين باختها تنها يك مربي نيست بلكه مجموعه عواملي كه بايد در اين تصميمات دخالت ميكردند و راهنمايي مي نمودند و خارج از گود، خود را جدا از اتفاقات پيرامون باشگاه ميدانستند نيز مقصرند! بعد از بازي با باريچ اسانس كاشان وقتي واكنش واقعي مردم را ديدند جلسات متعددي براي راه كار اين تيم بين مسيولين طراز اول ورزش استان وشهرستان برگزار شد .

اما اين جلسات مصداق اين شعر شاعر است كه ميگويد: نوشداروي و بعد از مرگ سهراب آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا حالا كه پير و از پا افتاده ام چرا آيا فرصتهاي از دست رفته دوباره بر ميگردند تا معايب و مشكلات تيم حل و فصل شود؟ با قاطعيت ميگويم : هرگز هرگز !!!!!!!!! مهمترين مسئله آيا حضور بازيكنان خارجي نظير فدراتو برزيلي و يا كوتاه زن صربستاني تغيير در رتبه بندي پايان فصل اين تيم ايجاد خواهد كرد؟!!! چرا باشگاه جواهري تجربه اين دو سال را بخوبي محك نزده است واز آن سالها بهره اي نبرده است ؟؟! چرا باشگاه جواهري شيوه آزمايش و خطا را بار ديگر تجربه نموده است ؟ مشكل اساسي باشگاه جواهري عدم باور و اعتماد به اطرافيان باشگاه است .

عدم باور و اعتماد به روزنامه نگاران و كارشناسان و دلسوخته ها و مردم و تماشاگران كه درد واليبال را ميفهمند و با ان عجين شده اند نشان ميدهد حالا تيم در چه ورطه شكست و تباهي گام بر ميدارد . سال 1389با وجود شكستهاي متوالي ، تيم حداقل پارامترهايي داشت تا تماشاگران كمتر معترض شوند در حالي كه منطقه 4 دچار ضعف مفرط بود و دريافت كننده قدرتي تيم امان تيم را ميبريد اما تيم با اين وجود حداقل بازيكنان شاخصي داشت . آيا اهداف باشگاه با اين تغييرات گسترده تامين شده است؟ مسلما" نه ! چون فرياد اعتراض تماشاگران نشان ميدهد باشگاه نه تنها هيچ سودي از لحاظ معنوي و مادي نكرده بلكه با تماشاگران خودش روردرو شده است ! مسئله اي كه پارسال بايد مطرح ميشد تا امروز شاهد اين اتفاقات نباشيم، بازيكن با گوشي موبايل صحبت كرده ايا مشكل اساسي تيم اين است؟

بازيكن بومي حاشيه ساز شمرده شده است وقتي چشمها بر حقايق بسته شود و تصميمات كاملا مغرضانه باشد .تيم به اين وادي مي افتد آيا تيم مشكل بدنسازي ندارد؟ آيا تغذيه مناسب است؟ آيا تيم در تمرينات مشكلي ندارد؟ دوازده بازيكن ايراد داشتند اما سرمربي تيم بيگناه بوده است ! آن موقع مسولين و اعضاء هيت مديره بشدت از سرمربي تيم حمايت ميكردند و حالا با اين شكستها ديواري كوتاهتر از ديوار سرمربي پيشين تيم نيافتند،‌ در حالي كه اين مجموعه با تمام عوامل بيروني و دروني خود باخته است . هيچ تيمي در ايران حتي كاله آمل، قهرمان فصل گذشته و يا پيكان،عنوان دار قهرماني ايران هنوز زود است كه به گنبدي برسد. شايد آنان قهرمان ميشوند به دليل امكانات مالي فراوان ،پشتوانه عظيم امكانات دولتي، حمايت قاطع فدراسيون و ارگانها و درست نقطه مقابل ما در بيست سال گذشته ،كه با چنگ و دندان با اين حريفان سرتا پا مسلح جنگيديم .هيچ اسپانسر و سرمايه گذار در هيچ رشته ورزشي نميتواند موفقيتي را كسب كند كه حاميان اصلي ورزش يعني تماشاگران را بدنبال خود نداشته باشد .

براي تغييرات گسترده نياز به زمان است نه اين كه يك شبه چون تميكن مالي و قدرت اقتصادي باعث شود شور و هيجان تماشاگران وفاداري و تعصب و عشق آنان ناديده انگاشته شود. توفيقي كه بمدد سالها خون دل خوردن و زحمات بي پايان حاصل شده يكساله قلع و قمع شود هيچ كس در واليبال گنبد اجازه چنين كاري را نخواهد داد و حداقل قابل قبول وپذيرش نخواهد بود . صاحب باشگاه جواهري گناه كم كاري و فرصت سوزي خود را به گردن ديگران مي اندازد و سنگ اندازي را بهانه ميكند در حالي كه تيم فرصت شش ماهه را براحتي از دست داده است . تيم سوپر ليگ محلي براي تست گرفتن نيست ، باشگاه و سرمربي ، سازماندهي فوق العاده ضعيفي داشتند .بيشتر اين بازيكنان انتخاب شده داراي نواقص بسيار هستند .

وبصورت فله اي خريداري شده اند !!!!!! درست مثل تيم پارسالي رفت و آمد بازيكنان در اين تيم زياد است ، اين قطعا در روحيه بازيكنان تاثير منفي ميگذارد و خود بخود يك امتياز منفي است . تيم در بيشتر اوقات تمرين فاقد هرگونه شادابي و طراوت و سرزندگي است يك تيم كم روحيه و از پيش باخته است .چون بين اين تيم و تماشاگران فاصله اي ايجاد شده است . در بازي كاله جوان ميبازد در رختكن تيم غوغا ست، مشكل تيم تغذيه عنوان شده است !در صورتي كه شكست يك تيم بار فني دارد يك تيم شايد از نظر تغذيه 20 درصد افت داشته باشد اما زير بارنرفتن آسان است. سرمربي تيم بايد نظارت داشته باشد .چه كسي ماهي پلو سفارش داده ؟سرمربي تيم ! تيم در اجراي اصل دفاع روي تور دريافت اول با مشكل روبرو بوده است.

تيم در مقايسه با حريف در اجراي تاكتيكهاي تيمي ضعيف عمل نموده است! نه تغذيه و يا مسايل ديگر . پارسال در مسابقات دسته يك كشور روزنامه نگار جواني كه همراه تيم حضور داشت قبل از مسابقه با كاله جوان آمل پيش بيني نمود كه بازي در آمل با نتيجه 3 بر صفر بنفع كاله جوان پايان ميابد . بعد از پايان بازي اولين متهم شكست معلوم شد : خبرنگار جوان مورد اتهام تضعيف روحيه تيم قرار گرفت !! همين تيم در بازي با سرخس شكست ميخورد تيم بدون شام به مشهد ميرسد سرانجام اعضاي تيم با ساندويچ سير ميشود آنهم در سرماي زير صفر درجه زمستان خراسان رضوي! تيم بواقع از سوي سرمربي تنبيه شده است ايا شكست جزيي ازبازي نيست ؟ يك روز با پيروزي چك بازيكنان پرداخت ميشود روز ديگر با شكست بازيكنان تهديد ميشوند چكهايشان پس گرفته ميشود. اگر اين تضعيف روحيه تيم نيست پس چيست ؟

اما همان بازيكنان به اصطلاح حاشيه ساز متمرد و سركش در مراحل حساس بازيها هم قسم ميشوند و با تمام وجود مي جنگند ،جبران مافات ميكنند و در مرحله پلي اف قهرمان ميشوند. هم خود افتخار آفريني مي كنند و سبب آبروداري مي شوند وهم باشگاه جواهري سرافرازانه به سوپر ليگ صعود مي كند. در شهر، كارناوال شادي برگزار ميشود تريلي تمام شهررا با بوق و كرنا زير پا ميگذارد.آيا حالا با اين شكستها تريلي سكوت و غزل خداحافظي از ليگ به صدا درخواهد آمد ؟ تيمي كه ميخواهد ببازد چه نيازي به اين تغييرات گسترده بود؟ حداقل بازيكنان پارسال تا اواخر فصل با هم هماهنگ و همدل شده بودند. بعد از يكسال حضور در كنار هم از لحاظ روحي و هم از لحاظ تاكتيكي با هم انس گرفته بودند. اما با اين تغييرات شيرازه تيم كاملا از هم پاشيد. يازده بازي و يازده شكست نشانه مسلم ضعف كادر فني است.

وقتي قرار است شكستها را تحمل كنيم چه نيازي بود اين قدر ولخرجي كنيم؟ بابازيكنان بومي نظير : جمال الدين كنعاني پور ،ابراهيم غراوي و يا سرباز وظيفه حميد محمدالق ميتوانستيم بهتر كار كنيم . هم بودجه حفظ ميشد ،هم ولخرجي نميشد و صد البته نتايج بهتري نيز حاصل ميشد. اشتباهات كادر فني ومديريتي باشگاه جواهري در استخدام بازيكن برزيلي تيم، شاهكاري بود كه دو هفته هم دوام نياورد .معيار انتخاب اين بازيكن چه بود؟ آيا اورا براي اوت زدن استخدام كرده بوديم؟ !!! تيم به كادر فني خود مربي اضافه ميكند، يك روز سرمربي كرايه اي استخدام ميشود .

سرمربي كه فقط بخاطر مدركش در بالاي تيم حضور دارد و در واقع هيچ كاره است . روز ديگر صحبت از مربي تمرين دهنده است! آقايان ! تيم از بنيان خراب است چون اين تيم واقعا در حد سوپر ليك نيست، چرا از غافله عقبيم ؟ تيم ملي به بازيهاي ليگ جهاني صعود كرده است. ميدانيد يعني چه ؟واليبال ايران پيشرفت فوق العاده اي داشته است . ديگر در سوپر ليگ بازي كردن مهارت ميخواهد و نه شعار . سكوهاي خالي ورزشگاه شهر از حال درون خبر ميدهد و اين خود گوياتر از هر كلامي است . اين شكستها دنباله دار خواهدبود، چون تا زماني كه تفكرات و مديريت تغيير نكند و سرمايه گذاري در امر ورزش منتي بر شهر و دوستداران واليبال باشد ، اين شماييد كه از طبق واليبال گنبد استفاده مالي كلاني برده ايد .

« باشگاه من خصوصي است و همه امور مربوط بخودم است » . « پول دارم هر كاري دلم ميخواهد مي كنم » زيبنده يك مدير نيست .اين حرف مدير جوان و مغرور باشگاه جواهري است .لازم است ايشان بدانند اينان همان تماشاگراني هستند كه حماسه بازي با دانشگاه آزاد را آفريدند اينان همان تماشاگران متعصبي هستند كه يك نفس و تا پايان بازي تيمي كه نام باشگاه جواهري را داشت تشويق و حمايت كردند اينان همان تماشاگراني هستند كه بعد از پايان بازي سراز پا نمي شناختند اينان همان خبرنگاراني هستند كه حاشيه سازند اما بعد از بازي با دانشگاه ازاد اين اشك شوق پيروزي و ماندن در سوپر ليگ بود كه بر پهناي صورتشان جاري بود. اينان همان تماشگران با شعوري هستند كه جايي كه عشق و تعصب باشد حماسه مي آفرينند .

شما همين امروز تغيير بنيادي در طرز تفكر و نگرش خود ايجاد كنيد و ببينيد چقدر تماشاگر مي آيد انگارنه انگار كه اين تيم ميبازد . كشتي واليبال گنبد به گل و لاي نشسته و ما شاهد هرچه بيشتر فرو رفتن اين تيم در درياي متلاطم عدم اعتماد و باورها هستيم. ديگر قايقي نمانده ،هر سكانداري نميواتند اين قايق رابه ساحل نجات برساند . ناخدايان واقعي خيلي وقت است كه فراموش شده اند . چون قدر انديشه درست و كار نيك خيلي وقت است نزد انسانها از ارزش افتاده است . گنبد در اولين بازي دور برگشت سوپر ليگ بازهم به شهرداري تبريز باخت دوازدهمين شكست خود را پذيرفت

عبدالجليل اماني نژاد گنبد كاووس پنچ شنبه 27 /09/1391

منبع : سایت ترکمن ایلی


والیبال گنبد , گنبد کاووس , والیبال گنبد کاووس , تیم والیبال جواهری گنبد کاووس , تیم والیبال گنبذ , نقدی بر تیم والیبال جواهری گنبد , گنبد کاووس پایتخت والیبال ایران ,
نویسنده : عادل خدرخوجه بازدید : 818 تاریخ : جمعه 01 دی 1391 نظرات : 0
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش

آدرس جدید خبرگزاری والیبال ایران

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021

ویدیو آموزش نکات و تکنیک های خاص والیبال !

قانون جدید برای ثبت‌نام تیم‌ها در لیگ ملت های والیبال 2021 / درخواست ویزا برای خط خورده ها!

ویدیو خلاصه دیدار جنجالی و حاشیه ای ایران - لهستان / معروف در برابر کوبیاک !

آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال !

مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان !

شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر !

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون !

سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟

تقویم رویداد های والیبال باشگاه های آسیا 2021 تغییر پیدا کرد

ویدیو / چکیده ای از اردوی تیم ملی والیبال از زبان پوریا فیاضی

برنامه مسابقات تیم ملی در لیگ ملت های 2021 اعلام شد

16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟!

لیگ برتر والیبال 16 تیمی شد / برگزاری به شیوه لیگ ملت های والیبال !

حضور پررنگ والیبالیست های گلستانی در اردو های تیم ملی !

ویدیو / عثمانی خوانتورنا بهترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا 2021

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !
سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند
صحبت های انگیزشی عظیم جزیده با شاگردانش قبل از دیدار با شهرداری ارومیه
لیگ برتر والیبال ایران/ شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان به دنبال مسجل کردن صعودشان به فینال
لیگ برتر والیبال ایران،جدال سرنوشت ساز شهرداری گنبد و هورسان رامسر برای کسب سهمیه پلی آف
خلاصه بازی/لیگ برتر والیبال-شهرداری گنبد سایپا تهران 0-3
تشکیل دیرهنگام، مهمترین مشکل تیم والیبال راهیاب ملل کردستان است
امیرحسینی در آستانه سرمربی گری پر افتخارترین تیم ایران
تقویت تیم شهرداری قزوین با دو بازیکن خارجی
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد: تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبد به چهار بازیکن جدید احتیاج دارد
یک بازیکن دیگر از تیم والیبال ارومیه جدا شد
حمزه زرینی توافقی از تیم هراز آمل جدا شد / هورسان رامسر با مرصاد آقاجانی به توافق رسید.
فرهاد قائمی به تیم والیبال هراز آمل پیوست
انجام دومین تست کرونا تیم والیبال پیکان قبل از دیدار شهرداری گنبد
نویسندهپاسخ
اسامی 17 بازیکن تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 مشخص شد adelkhoje
نقل و انتقالات های جنجالی ارومیه بر علیه تیم ها adelkhoje
ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 + برنامه بازی ها به وقت ایران adelkhoje
بهبودی : مسائل مالی در جدایی‌ام دخیل نبود ! adelkhoje
تصویب تقویم پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا adelkhoje
خوش خبر: اردوی تیم ملی جای مذاکره نیست، تذکر دادیم adelkhoje
تندروان:شخصیت قهرمانی را در ارومیه نهادینه می‌کنیم|می خواهیم فیاضی، شری adelkhoje
خداحافظی چهار ملی پوش از اردوی تیم ملی والیبال adelkhoje
آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال ! adelkhoje
تمرینات برای تکنیک ساعد در ورزش والیبال / آموزش تصویری adelkhoje
رشد عجیب و غریب قرار داد بازیکنان لیگ برتر والیبال ! adelkhoje
مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان ! adelkhoje
رضایی جانشین احتمالی تندروان در فولاد سیرجان ؟ adelkhoje
شهنازی : رفتار برخی بازیکن ها ارزش و تعهد اخلاقی را ازبین می برد ! adelkhoje
شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر ! adelkhoje
ویلفردو لئون در آستانه بازگشت به لیگ والیبال روسیه ! adelkhoje
حضور ایتالیا با تیم دوم در لیگ ملت های 2021 والیبال adelkhoje
رخنه دلال‌ها به اردوی تیم ملی ! adelkhoje
اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون adelkhoje
آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی ! adelkhoje
گزارشی از آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ اردیبهشت 1400 adelkhoje
جزیده : با اضافه شدن عبادی پور تیم ملی کامل می شود adelkhoje
شبیه سازی رقابت های والیبال المپیک ژاپن انجام گردید adelkhoje
16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟! adelkhoje
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند adelkhoje