در اینستاگرام منتظر حضور شما هستیم
عضویت در پیج اینستاگرام والیبال فروم

حضور سید محمد موسوی در نمایشکاه مطبوعات/مصاحبه سید با خبرگزاری های مخت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تلیغات تلیغات
حضور سید محمد موسوی در نمایشکاه مطبوعات/مصاحبه سید با خبرگزاری های مختلف عکس
حضور سید محمد موسوی در نمایشکاه مطبوعات/مصاحبه سید با خبرگزاری های مختلف عکس

خبرگزاری ورزش والیبال : سید محمد موسوی در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و با خبرگزاری های مختلفی مصاحبه کرد.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال،او كه چند روز پیش با حضور در نمايشگاه مطبوعات سري هم به غرفه خبر‌ورزشي زد، مي‌گويد: «مصدوميت مچ پايم حادتر شده، به خاطر همين در بازي‌هاي آسان براي پيكان بازي نمي‌كنم تا فشار به پايم نيايد و براي بازي‌هاي حساس ليگ مشكلي نداشته باشم. البته كنار بقيه با درد تمرين مي‌كنم.»

خبرگزاری ورزش والیبال : سید محمد موسوی در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و با خبرگزاری های مختلفی مصاحبه کرد.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال،او كه چند روز پیش با حضور در نمايشگاه مطبوعات سري هم به غرفه خبر‌ورزشي زد، مي‌گويد: «مصدوميت مچ پايم حادتر شده، به خاطر همين در بازي‌هاي آسان براي پيكان بازي نمي‌كنم تا فشار به پايم نيايد و براي بازي‌هاي حساس ليگ مشكلي نداشته باشم. البته كنار بقيه با درد تمرين مي‌كنم.»

او به توصيه پزشكان نبايد خيلي هم به پايش فشار بياورد: «شايد بهتر باشد، تمرين هم نكنم چرا كه به خاطر خونمردگي در استخوان پايم دكتر گفته شايد آرتروز شود. با اين حال من به خاطر آمادگي براي بازي‌هاي حساس بايد تمرين كنم. البته بايد بيشتر حواسم جمع باشد.»

به نظر او پس گرفتن ميزباني مسابقات از ايران دو جنبه دارد: «اين مسئله دو جنبه دارد. اينكه فدراسيون جهاني بخواهد ما بياييم يا نياييم. حضور يا عدم حضور بانوان در سالن هيچ ربطي به مسابقات مردان ندارد كه بخواهند ميزباني را از ايران بگيرند. اگر چه حضور بانوان و خانواده‌ها به سالم‌سازي جو سالن‌ها كمك مي‌كند. از طرفي با نبود آنها انرژي زيادي در مسابقات به تيم نمي‌رسد. اميدوارم مسئولان كشوري و ورزشي در جلسه‌اي با بررسي همه جوانب درباره حضور بانوان و خانواده‌ها به تفاهم برسند. چرا كه حضور خانواده‌ها در سالن‌ها كار فرهنگي است.»

سرعتي‌زن تيم‌ملي واليبال درباره برگشت دوباره به پيكان تهران مي‌گويد: «پيكان تيم قديمي و محبوبي است. من هم افتخارات خوبي با اين تيم داشتم. هنوز هم افتخار مي‌كنم براي اين تيم بازي كنم. شيوه مديريت اين باشگاه را قبول دارم. از طرفي باشگاهي تهراني است و من هم به خاطر مسئله شخصي بايد در تهران باشم.»

گفت‌وگوی سید محمد موسوی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم را بخوانید:

ارتباط صمیمی و نزدیکی با پیمان اکبری (سرمربی پیکان ) داری.


من و آقای اکبری چندین سال در تیم پیکان هم‌بازی بوده ایم و رابطه خوب و نزدیکی با هم داریم. امیدوارم این تعامل برای تیم نیز مثمر ثمر باشد.

سال گذشته، تو به همراه سعید معروف و شهرام محمودی، مثلث خوبی در تیم متین ورامین تشکیل دادید که در نهایت به قهرمانی این تیم در لیگ برتر منتهی شد. تمایل نداشتی که امسال هم هر 3 در کنار هم بازی کنید؟

ما سال گذشته خیلی با هم هماهنگ شده بودیم . بعضی‌ها به ما مثلث طلایی می‌گفتند. البته به نظر من شاید نقره‌ای هم نبود (می‌خندد) و کمی بزرگ شده بود. ما در تیم ملی و باشگاه، نتایج خوبی گرفتیم. خیلی دوست داشتم که باز هم کنار دوستانم بودم ولی به خاطر مسائل شخصی نمی‌توانستم به شهرستان بروم. از طرفی، پیکان تیم پیشین من بوده و شرایط بسیار خوبی دارد. اگر اوضاع این تیم به همین منوال باشد من حاضرم قراردادی 5 ساله با پیکان ببندم. در اینجا واقعا راحت هستم چون همه چیز اعم از مسائل مالی، ورزشی و رفاهی به خوبی برای ما فراهم است. دوست دارم شرایطی پیش بیاید که همه ما بتوانیم در کنار هم در یک تیم و ترجیحا در پیکان بازی کنیم.

لیگ برتر والیبال در 2 گروه برگزار می‌شود. نظرت در این مورد چیست؟

این موضوع به ضرر لیگ است و به سود بازیکنان. یکی از دلایلی که تیم ملی نتایج خوبی در سطح قاره و جهان گرفته، لیگ پویای والیبال ایران است. فدراسیون والیبال در حال برنامه‌ریزی برای تیم ملی است و این مسئله واقعا قابل احترام است چون مردم بیشتر تمایل دارند موفقیت‌های تیم ملی را ببینند اما به نظر من 2 گروهی شدن لیگ باعث افت کیفیت آن می‌شود. سال گذشته شاید در بین 12 تیم لیگ برتر، 2 تیم کیفیت خیلی خوبی نداشتند اما امسال می‌توانم بگویم در هر گروه، 2،3 تیم کیفیت ندارند و در حد دسته یک هستند. همان طور که گفتم این موضوع به ضرر لیگ و به سود بازیکنانی مثل ماست که در چند سال گذشته، ‌مرتب در اردوهای تیم ملی و مسابقات مختلف بوده‌ایم و متحمل فشار زیادی شده‌ایم. به این ترتیب می‌توانیم استراحت کنیم و برای فصل جدید مسابقات و اردوهای ملی آماده شویم.

چه چیزی باعث می‌شود این فشارها و اردوهای متوالی و سخت را تحمل کنی؟

مهم‌ترین دلیلش مردم هستند. تشویق‌های آنها و اینکه می‌بینی بین مردم محبوب شده‌ای، بهترین انگیزه برای تلاش و بازی در تیم ملی است. ما سال گذشته در تیم ملی، پولی دریافت نکردیم ولی اگر بگویند از این به بعد هم پولی در کار نیست، باز هم به خاطر مردم برای تیم ملی بازی می‌کنیم چون آنها را دوست داریم. من جو سالن 12 هزار نفری آزادی را با هیچ پولی عوض نمی‌کنم. در کنار مردم، مسائل مالی و اسم و رسم هم برای ما ایجاد انگیزه می‌کند.

برتری والیبال نسبت به سایر رشته‌های تیمی ایران در حال حاضر چیست؟

شاید این یک شعار به نظر برسد ولی دوستی و رفاقت بین بازیکنان، رمز موفقیت تیم ملی والیبال است. عملکرد خوب مدیران فدراسیون و تیم‌ها در کنار اسپانسرهای خوب باعث می‌شود تا وقتی سرمربی تیم ملی عوض می‌شود، نتایج بهتری بگیریم. بنابراین تیم ملی زیرساخت‌های خودش را دارد و در هر شرایطی آنها را حفظ می‌کند.

تو بهترین مدافع روی تور لیگ جهانی بودی. این لیگ باعث شد در جهان دیده شوی یا اینکه در جریان این مسابقات به تجربه لازم دست پیدا کردی؟

یک بازیکن با یک تیم وقتی پیشرفت می‌کند که بتواند با حریفان قوی‌تر از خود بازی کند. در کشتی می‌گویند تا تنت به تن حریف خارجی نخورد، پیشرفت نمی‌کنی. ما تا چند سال گذشته با حریفان آسیایی بازی می‌کردیم و سطح‌مان در حد همان‌ها بود. استارت حضور ما در میادین بین المللی با حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان و کسب عنوان سومی توسط این تیم زده شد. در سال 2010 و در مسابقات قهرمانی جهان، آن مسابقه معروف را با هدایت مرحوم حسین معدنی 3 بر 2 به ایتالیا باختیم.

بازی با تیم‌های قدرتمند باعث شد سطح والیبال ایران بالا برود. در مورد خود من هم همین طور؛ بازی در دیدارهای سخت و حریفان بزرگ سبب شد تجربه بیشتری کسب کنم و برای تیمم مفیدتر باشم. من 5 سال پیش هم در جام باشگاه‌های جهان و در حضور بزرگان والیبال دنیا به عنوان بهترین دفاع روی تور رسیدم. بنابرین کسب تجربه،‌ کمک می‌کند تا این عنوان را به صورت مستمر تکرار کنم.

فدراسیون جهانی برای ایران قانون تعیین نکند ...


سید محمد موسوی مدافع ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص پاداش های بلوکه شده ملی پوشان از سوی فدراسیون جهانی والیبال به دلیل عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی بازی ها گفت: هنوز هم پاداش ها بلوکه است و ما پولی دریافت نکردیم. نمی دانم فدراسیون چه راهکارایی برای گرفتن پاداش ها از FIVB در نظر دارد.
وی در مورد پس گرفتن میزبانی بازی های قهرمانی نوجوانان جهان از ایران، اظهار داشت: قطعا زمانی که یک کشور میزبان رقابت های جهانی می شود، توسعه والیبال در آن کشور بهتر و سریع تر رخ می دهد. در ایران نوجوانانی هستند که می توانند به سالن بیایند و بازی ها را از نزدیک تماشا کنند. این حضور باعث می شود که به والیبال گرایش پبدا کنند. همین مسئله باعث توسعه والیبال می شود. پس گرفتن میزبانی مسابقات به ضرر ایران است. امیدوارم مسئولان فدراسیون جهانی مسائل را با هم قاطی نکنند. بهانه آنها برای گرفتن میزبانی از ایران عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها است. آنها نمی توانند برای ما قانون تعیین کنند ولی خیلی خوب است که خانم ها در سالن حضور داشته باشند.
موسوی با مناسب دانستن جو ورزشگاه ها تاکید کرد: انرژی بسیار زیادی از طرف خانم ها به رشته والیبال می رسد. فکر می کنم 70 درصد طرفداران والیبال بانوان هستند که واقعا حیف است اجازه حضور در سالن را نداشته باشند. مادر و خواهرانم خیلی دوست دارند که به استادیوم بیایند اما چندین سال است که نمی توانند. خانواده بقیه بچه ها هم همین طور. آنها با توجه به دوری شان از ما به دلیل اردوها و مسابقات دوست دارند به سالن بیایند که حداقل در آنجا ما را ببینند اما همیشه بازی های ما را از تلویزیون تماشا می کنند. خانواده بازیکنان سالهای گذشته به سالن می آمدند که این برای ما بسیار انرژی بخش بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می تواند در لیگ برتر امسال قهرمانی را از متین ورامین پس بگیرد گفت: ان شالله که پیکان نتیجه خوبی بگیرد. امسال تیم های خیلی خوبی در لیگ هستند. شروع مسابقات ما با دو تیم تعاونی گنبد و شهرداری زاهدان بود. هفته آینده بازی مهم و سختی مقابل میزان خراسان داریم. فکر می کنم این بازی تعیین کننده قهرمان این فصل باشد.


از هفته سوم لیگ به میدان می‌روم ...
محمد موسوی گفت: من در زمان رقابت‌های جهانی اعلام کردم که به دلیل مصدومیت بهتر است کنار تیم نباشم اما بحث ملی مطرح بود و من به مسابقه‌ها اعزام شدم تا پس از آن نیز در بازی‌های آسیایی شرکت کردیم که فشار زیادی بر پای من وارد شد و مصدومیتم را بیشتر کرد.
ملی پوش والیبال ایران همچنین گفت: همان فشار زیاد که مصدومیت پای من را شدیدتر کرد باعث شد خونریزی استخوان پیدا کنم که خدا را شکر تحت نظر پزشک و فیزیوتراپ تیم هستم و ان‌شاءالله از هفته سوم لیگ برتر که دیدار سختی برابر نماینده مشهد داریم، به میدان می‌روم.

 


والیبال , سید محمد موسوی , مصاحبه محمد موسوی , گفت و گو با سید محمد موسوی , تصاویر سید محمد موسوی ,
نویسنده : عادل خدرخوجه بازدید : 1165 تاریخ : چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات : 0
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش

آدرس جدید خبرگزاری والیبال ایران

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021

ویدیو آموزش نکات و تکنیک های خاص والیبال !

قانون جدید برای ثبت‌نام تیم‌ها در لیگ ملت های والیبال 2021 / درخواست ویزا برای خط خورده ها!

ویدیو خلاصه دیدار جنجالی و حاشیه ای ایران - لهستان / معروف در برابر کوبیاک !

آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال !

مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان !

شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر !

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون !

سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟

تقویم رویداد های والیبال باشگاه های آسیا 2021 تغییر پیدا کرد

ویدیو / چکیده ای از اردوی تیم ملی والیبال از زبان پوریا فیاضی

برنامه مسابقات تیم ملی در لیگ ملت های 2021 اعلام شد

16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟!

لیگ برتر والیبال 16 تیمی شد / برگزاری به شیوه لیگ ملت های والیبال !

حضور پررنگ والیبالیست های گلستانی در اردو های تیم ملی !

ویدیو / عثمانی خوانتورنا بهترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا 2021

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !
سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند
صحبت های انگیزشی عظیم جزیده با شاگردانش قبل از دیدار با شهرداری ارومیه
لیگ برتر والیبال ایران/ شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان به دنبال مسجل کردن صعودشان به فینال
لیگ برتر والیبال ایران،جدال سرنوشت ساز شهرداری گنبد و هورسان رامسر برای کسب سهمیه پلی آف
خلاصه بازی/لیگ برتر والیبال-شهرداری گنبد سایپا تهران 0-3
تشکیل دیرهنگام، مهمترین مشکل تیم والیبال راهیاب ملل کردستان است
امیرحسینی در آستانه سرمربی گری پر افتخارترین تیم ایران
تقویت تیم شهرداری قزوین با دو بازیکن خارجی
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد: تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبد به چهار بازیکن جدید احتیاج دارد
یک بازیکن دیگر از تیم والیبال ارومیه جدا شد
حمزه زرینی توافقی از تیم هراز آمل جدا شد / هورسان رامسر با مرصاد آقاجانی به توافق رسید.
فرهاد قائمی به تیم والیبال هراز آمل پیوست
انجام دومین تست کرونا تیم والیبال پیکان قبل از دیدار شهرداری گنبد
نویسندهپاسخ
اسامی 17 بازیکن تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 مشخص شد adelkhoje
نقل و انتقالات های جنجالی ارومیه بر علیه تیم ها adelkhoje
ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 + برنامه بازی ها به وقت ایران adelkhoje
بهبودی : مسائل مالی در جدایی‌ام دخیل نبود ! adelkhoje
تصویب تقویم پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا adelkhoje
خوش خبر: اردوی تیم ملی جای مذاکره نیست، تذکر دادیم adelkhoje
تندروان:شخصیت قهرمانی را در ارومیه نهادینه می‌کنیم|می خواهیم فیاضی، شری adelkhoje
خداحافظی چهار ملی پوش از اردوی تیم ملی والیبال adelkhoje
آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال ! adelkhoje
تمرینات برای تکنیک ساعد در ورزش والیبال / آموزش تصویری adelkhoje
رشد عجیب و غریب قرار داد بازیکنان لیگ برتر والیبال ! adelkhoje
مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان ! adelkhoje
رضایی جانشین احتمالی تندروان در فولاد سیرجان ؟ adelkhoje
شهنازی : رفتار برخی بازیکن ها ارزش و تعهد اخلاقی را ازبین می برد ! adelkhoje
شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر ! adelkhoje
ویلفردو لئون در آستانه بازگشت به لیگ والیبال روسیه ! adelkhoje
حضور ایتالیا با تیم دوم در لیگ ملت های 2021 والیبال adelkhoje
رخنه دلال‌ها به اردوی تیم ملی ! adelkhoje
اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون adelkhoje
آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی ! adelkhoje
گزارشی از آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ اردیبهشت 1400 adelkhoje
جزیده : با اضافه شدن عبادی پور تیم ملی کامل می شود adelkhoje
شبیه سازی رقابت های والیبال المپیک ژاپن انجام گردید adelkhoje
16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟! adelkhoje
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند adelkhoje