در اینستاگرام منتظر حضور شما هستیم
عضویت در پیج اینستاگرام والیبال فروم

سرمربیان لیگ برتری پس از برگزاری مرحله رفت پلی آف چه گفتند ؟!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تلیغات تلیغات
سرمربیان لیگ برتری پس از برگزاری مرحله رفت پلی آف چه گفتند ؟!
سرمربیان لیگ برتری پس از برگزاری مرحله رفت پلی آف چه گفتند ؟!

خبرگزاری ورزش والیبال : پیمان اکبری عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران تصریح کرد : آغاز خوبی نداشتیم و تیم حریف را دست کم گرفته و امتیازات زیادی را از دست دادیم.

اکبری : بازی باخته را بردیم

 

ایرنا - سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل وزارت دفاع در دور نخست پلی اف لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران، گفت: بازیکنان ما بازی باخته را با ارائه نمایشی دیدنی بردند.

به گزارش ایرنا، پیمان اکبری عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران تصریح کرد : آغاز خوبی نداشتیم و تیم حریف را دست کم گرفته و امتیازات زیادی را از دست دادیم.

وی افزود : خوشبختانه در ادامه بازیکنان تیم پیکان تهران بازگشت فوق العاده ای به بازی داشتند.

سرمربی پیکان گفت: باید به تیم وزارت دفاع به دلیل عملکرد خوبی که دارند تبریک بگویم و خدا را شکر که توانستیم مقابل آنان به برتری دست یابیم.

اکبری افزود: معتقدم که وزارت دفاع چیزی برای از دست دادن نداشت، چرا که نخستین حضور خود را در این مرحله تجربه می کرد.

وی در خصوص اعتراض فراوان پیکانی ها به داوری اظهار داشت: این اعتراض ها به ضرر ما شد، چراکه در ردوبدل شدن امتیازات تاثیر خوبی بر تیم ما نداشت. قطعا قصد و نیتی در داوری ها وجود ندارد اما اشتباه داوری وجود دارد.

اکبری گفت: نتایجی که امروز رقم خورد، اتفاق عجیبی نیست و همه تیم ها با تمام توان به میدان آمده اند تا به موفقیت برسند.

 

 

نفرزاده: پیکان را دست کم گرفتیم و نتیجه را واگذار کردیم

 

ایرنا – سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع گفت: متاسفانه بازیکنان ما تیم پیکان را دست کم گرفتند و همین موضوع باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

به گزارش ایرنا، فرهاد نفرزاده که شاگردانش امروز در دور رفت مرحله پلی آف لیگ والیبال با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را به پیکان واگذار کردند در باره این بازی اظهارداشت:در این مرحله امتیازات اصلا ارزش ندارد و برد و باخت مهم است. تیم وزارت دفاع استحقاق پیروزی 3 بر 2 بود، اما در زمانی که از حریف پیش بودیم، بازیکنان ما مغرور شدند و حریف را دست کم گرفتند و در امتیازهای حساس نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع گفت: وقتی نتیجه ست چهارم را از دست دادیم بازیکنان روحیه خود را از دست دادند و در ست پنجم نیز نتوانستند به خوبی بازی کنند.

نفرزاده افزود : برای بازی هفته آینده با پیکان در دور برگشت تلاش می کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم اما بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

وی در خصوص عملکرد پاسور تیم خود نیز گفت: اگر به 12 بازیکن دو تیم توجه کنید براحتی مشخص می شود کفه ترازو به سمت تیم پیکان سنگینی می کند. پاسور تیم ما در برخی موارد اگر عملکرد مطلوب نداشت به خاطر جوانی و کم تجربگی بود.

سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع گفت: در مجموع پیکان زرنگ تر بود و موفق شد از لحظات حساس امتیازات خوب بدست آورد و انگیزه زیادی نیز بازیکنان این تیم برای پیروزی داشتند.

نفرزاده درباره عملکرد داوری این دیدار که اعتراضات زیادی را به همراه داشت گفت: قضاوت مسابقاتی از این دست بسیار سخت است و اگر داور هم اشتباه کند چیز عجیبی نیست و در مجموع از عملکرد داور راضی بودم.

 

 

سید عباسی : تماشاگران ارومیه ای عامل مهمی برای پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه هستند

 

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تماشاگران ارومیه ای عامل مهمی برای پیروزی این تیم در همه دیدارها به ویژه دیدار با تیم جواهری گنبد بوده اند.

'جهانگیر سید عباسی' عصر چهارشنبه پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل جواهری گنبد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تماشاگران ارومیه ای امروز سنگ تمام گذاشتند و با تشویق های پرشور خود انگیزه مضاعفی به بازیکنانمان دادند.

وی اظهار کرد: تیم گنبد هم یکی از مدعیان گروه الف به شمار می رفت که با قرار گرفتن در رده چهارم امروز آمده بود که از ما امتیاز بگیرد و خوشحالم که ما پیروز میدان شدیم.

سید عباسی گفت: پتانسیل تیم ما بسیار بیشتر از این است و ما در دیدارهای آینده بسیار قدرتمندتر از این ظاهر می شویم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار پس از آمدن والریو برای اولین بار دو دریافت کننده در زمین داشتیم.

سید عباسی گفت: بازی برگشت هفته آینده ما برابر تیم جواهری گنبد با توجه به جو سنگین سالن و تماشاگران پرشور آنان سخت خواهد بود و از الان باید تمرکز خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در ست دوم اشتباهات زیادی در سرویس داشتیم ولی در ادامه توانستیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

** اولین دیدار پلی آف برای هر دو تیم شهرداری ارومیه و جواهری گنبد حساس بود

'شهرام محمودی' کاپیتان تیم شهرداری ارومیه نیز در این گفت و گو اظهار کرد: امروز عبادی پور پس از دو ماه دوری از مسابقات توانست برای تیم شهرداری ارومیه به میدان بیاید و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی اظهار کرد: کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه تیم شهرداری ارومیه را برای دیدار برگشت افزون تر کرد.

محمودی گفت: اگر بازیکنان ما بتوانند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند پیروزی برابر جواهری گنبد برایمان در دیدار برگشت به راحتی رقم می خورد.

کاپیتان تیم شهرداری ارومیه گفت: امروز هماهنگی خوبی با پاسور ایتالیایی داشتیم و برای رسیدن به این هماهنگی مجبور شده ایم نحوه پاس رسانی خود را عوض کنیم تا بیشتر به انسجام لازم برسیم.

محمودی گفت: تیم شهرداری ارومیه شخصیت قهرمانی دارد و مطمئنا یک پای فینال در لیگ بیست و هشتم خواهد بود.

وی افزود: تماشاگران ارومیه ای همواره حامی و پشتیبان اصلی ما بوده و هستند و حضور پرشور آنان در سالن انگیزه بالایی به بازیکنان می دهد.

' بای محمد حاجیلی دوجی' سرمربی تیم بازرگانی جواهری گنبد از حضور در نشست خبری پس از بازی امروز امتناع کرد.

پیشتر بر اساس اعلام مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه قرار بود 'اسلوبودان کواچ' سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این نشست خبری حضور داشته باشد ولی به دلایلی نامعلومی در این جلسه حضور نیافت.

دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و جواهری گنبد عصر روز چهارشنبه با حضور بیش از شش هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 20 در مقابل بازرگانی جواهری گنبد به برتری رسید.

دومین دیدار دو تیم در مرحله پلی آف چهارشنبه هفته آینده هفتم اسفند ماه در شهر گنبد برگزار می شود.

 

 

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان: در یک بازی سخت و زیبا نوین کشاورز را شکست دادیم


مشهد-ایرنا- سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در یک بازی سخت و در عین حال زیبا و تماشایی تیم نوین کشاورز را شکست دادیم.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا 'رضا مومنی مقدم' چهارشنبه شب بعد از پیروزی تیمش در مقابل تیم نوین کشاورز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و برای کسب پیروزی تلاش بسیار کردند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دو ست نخست را با موفقیت به پایان برده بودیم ولی در ستهای سوم و چهارم به رغم تلاش بسیار شانس با ما یار نبود و شکست خوردیم ولی در ست پنجم در یک رقابت بسیار نزدیک و سخت موفق به شکست تیم حریف و در نهایت پیروزی در این مسابقه شدیم.

وی با ابراز خوشحالی از کسب پیروزی در این مسابقه گفت: امیدوارم با همدلی کادر فنی و بازیکنان مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال را با موفقیت به پایان ببریم.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز هم گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی برای کسب نتیجه در این رقابت انجام دادند ولی به دلیل برخی از اشتباهات آنان از جمله در ستهای نخست و پایانی بازی را به حریف خود واگذار کردیم.

'مسعود آرمات' اضافه کرد: چهار بازیکن ما به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند که این خود بر روند بازی تیم ما تاثیر منفی داشت.

وی اظهار داشت: تیم والیبال میزان خراسان در این رقابت بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت توانست با ارایه یک بازی بهتر نسبت به ما در ست پایانی، سه امتیاز مسابقه را به دست آورد.

تیم والیبال میزان خراسان چهارشنبه شب با پیروزی سه بر دو در مقابل تیم نوین کشاورز مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور را با پیروزی آغاز کرد.

 

 

بناکار: دریافت حریف با سرویس‌های محکم از کار افتاد

 

سرمربی تیم والیبال شهردرای تبریز گفت: ما توانستیم تیم بزرگ و مدعی متین ورامین را شکست دهیم، اما این پایان کارمان نیست.
بناکار: دریافت حریف با سرویس‌های محکم از کار افتادعادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم متین ورامین یک تیم بزرگ و صاحب نام است، بازیکنان تبریز در اولین دیدار پلی آف بسیار خوب ظاهر شدند و در تمامی پست‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.  
 
وی گفت: علیرضا بهبودی به عنوان یک پاسور باتجربه توانست با پاس‌های خوب خود دفاع حریف را متزلزل کند. میکائیل تاجر هم از دیگر بازیکنانی بود که در این برد نقش قابل توجهی داشت.  
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: با توجه به‌شناختی که از بازیکنان تیم متین دارم، به جرات می‌گویم که دیروز روز آن‌ها نبود، به طور حتم ما در تبریز و در هفته دوم لیگ کار سختی را در پیش داریم. در بازی این هفته با زدن سرویس‌های مستحکم و هدفمند و بهره گیری از نقطه ضعف دریافت اول حریف بر امتیازات خود اضافه کردیم. با توجه به این موضوع دریافت ضعیف حریف باعث شد تا توپ به خوبی به دست پاسور نرسد و در نتیجه برنده میدان شویم.  
 
بناکار گفت: هدف اصلی ما راهیابی به جمع چهار تیم بر‌تر رقابت هاست، ولی باید بگویم که متین ورامین تیمی نیست که در تبریز به راحتی موفق به برد آن‌ها شویم. ما کار سختی در پیش داریم. این برد انگیزه بازیکنان تیم را تا حد قابل توجهی بالا برده است.  
 
بناکار خاطرنشان کرد: ورامین و تماشاگرانش سبک خاص تشویق خود را دارند، تنها مشکلی که ما در این دیدار داشتیم، این بود که در چندین مورد هواداران داخل زمین اشیاء از جمله سنگ پرتاب می‌کردند که این مسئله باعث شد تا حداد ناظر بازی ۲ الی ۳ بار بازی را متوقف کند.

 


والیبال , مصاحبه , سرمربیان , لیگ برتری , پلی آف والیبال , دور رفت ,
نویسنده : عادل خدرخوجه بازدید : 345 تاریخ : پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات : 0
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش

آدرس جدید خبرگزاری والیبال ایران

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021

ویدیو آموزش نکات و تکنیک های خاص والیبال !

قانون جدید برای ثبت‌نام تیم‌ها در لیگ ملت های والیبال 2021 / درخواست ویزا برای خط خورده ها!

ویدیو خلاصه دیدار جنجالی و حاشیه ای ایران - لهستان / معروف در برابر کوبیاک !

آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال !

مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان !

شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر !

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون !

سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟

تقویم رویداد های والیبال باشگاه های آسیا 2021 تغییر پیدا کرد

ویدیو / چکیده ای از اردوی تیم ملی والیبال از زبان پوریا فیاضی

برنامه مسابقات تیم ملی در لیگ ملت های 2021 اعلام شد

16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟!

لیگ برتر والیبال 16 تیمی شد / برگزاری به شیوه لیگ ملت های والیبال !

حضور پررنگ والیبالیست های گلستانی در اردو های تیم ملی !

ویدیو / عثمانی خوانتورنا بهترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا 2021

نویسندهپاسخ
اسامی 17 بازیکن تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 مشخص شد adelkhoje
نقل و انتقالات های جنجالی ارومیه بر علیه تیم ها adelkhoje
ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 + برنامه بازی ها به وقت ایران adelkhoje
بهبودی : مسائل مالی در جدایی‌ام دخیل نبود ! adelkhoje
تصویب تقویم پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا adelkhoje
خوش خبر: اردوی تیم ملی جای مذاکره نیست، تذکر دادیم adelkhoje
تندروان:شخصیت قهرمانی را در ارومیه نهادینه می‌کنیم|می خواهیم فیاضی، شری adelkhoje
خداحافظی چهار ملی پوش از اردوی تیم ملی والیبال adelkhoje
آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال ! adelkhoje
تمرینات برای تکنیک ساعد در ورزش والیبال / آموزش تصویری adelkhoje
رشد عجیب و غریب قرار داد بازیکنان لیگ برتر والیبال ! adelkhoje
مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان ! adelkhoje
رضایی جانشین احتمالی تندروان در فولاد سیرجان ؟ adelkhoje
شهنازی : رفتار برخی بازیکن ها ارزش و تعهد اخلاقی را ازبین می برد ! adelkhoje
شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر ! adelkhoje
ویلفردو لئون در آستانه بازگشت به لیگ والیبال روسیه ! adelkhoje
حضور ایتالیا با تیم دوم در لیگ ملت های 2021 والیبال adelkhoje
رخنه دلال‌ها به اردوی تیم ملی ! adelkhoje
اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون adelkhoje
آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی ! adelkhoje
گزارشی از آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ اردیبهشت 1400 adelkhoje
جزیده : با اضافه شدن عبادی پور تیم ملی کامل می شود adelkhoje
شبیه سازی رقابت های والیبال المپیک ژاپن انجام گردید adelkhoje
16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟! adelkhoje
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند adelkhoje