header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:06 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

مصاحبه با جبار قوچان‌نژاد سرمربی میزان مشهد
تعداد بازدید : 432

omid999 آفلاین




ارسال‌ها :1968

عضويت:22 /9 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مراوه تپه

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :23432

تشکر شده :6485

مصاحبه با جبار قوچان‌نژاد سرمربی میزان مشهد

1. از آخرین وضعیت تیم میزان و دلیل اصلی وضعیت رو به رشد تیم شما چیست؟
تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد و اکنون در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داریم. با آمادگی کاملی پای به گنبد گذاشته ایم.
یکی از دلایل اصلی رو به رشد تیم اصرار و تلاش ما این است که به یک تیم واحد تبدیل شویم. در وهله اول تفکر تیمی و گروهی شرط است. تیم باید یک‌دل و متحد باشد. بازیکنان بنده یاد گرفته‌اند که کار تیمی را به نحو احسن انجام دهند و برای ماندن در کورس قهرمانی با جان و دل تلاش کرده و برای موفقیت باید جنگید. یکی از دلایل رشد میزان حفظ اسکلت تیم پارسال و شناخت نقاط ضعف و پوشش این نقاط با خرید بازیکنان سطح بالا بوده که اکنون به آن تیم مورد نظر دست یافته‌ایم. تا به اینجای کار نیز نتایج خوبی کسب کردیم.
2. اکثر تیم‌ها نسبت به داوری در این فصل اعتراض داشته‌اند، آیا با این قضیه موافق هستید؟
بنده تا به این زمان درباره داوری صحبتی نکرده‌ام. تمامی داوران از سوی فدراسیون اعزام می‌شوند و به نظر بنده اشتباهات داوری جزئی از ورزش است و هر انسانی ممکن است اشتباه کند.
اما بنده اعتقاد دارم تمامی ما مربیان و بازیکنان حرفه‌ای بایستی ظرفیت خود را افزونتر از آنچه که هست بکنیم. یعنی تحمل شکست را داشته باشیم و نباید زمان پیروزی دست به خودستایی بزنیم و زمان شکست دنبال مقصر باشیم.
3. برای بازی فردا بازیکن محروم و یا مصدوم دارید؟
خیر، خدا را شکر بازیکن محروم نداریم تنها بازیکن مصدوم ما سهند الله‌وردیان است که بخاطر آسیب دیده‌گی از ناحیه کمر به احتمال فراوان در بازی فردا غایب خواهد بود.
4. صحبتهای اطراف تیم میزان مبنی بر بستن تیم سال آینده از نیم فصل امسال به گوش می‌رسد این قضیه را تایید می‌کنید؟
ما با بازیکنانی که در تیم‌های مختلف کشور عضویت دارند هرگز مذاکره نمی‌کنیم. به هیچ عنوان این قضیه را تایید نمی‌کنم. زیرا این عمل از لحاظ اخلاقی محکوم است. هرگز کار شایست‌های نبوده و به دور از اخلاق ورزشی است. با چند بازیکن خارجی مورد نظر برای فصل آینده در حال رایزنی هستیم.
یکی از برنامه‌های بزرگ ما احداث یک سالن اختصاصی برای خراسان هستیم. این پروژه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و موسسه میزان تحقق خواهد یافت. امیدوارم سال آینده این سالن به بهره‌برداری برسد و ما بازیهای خود را در سالن جدید برگزار کنیم.
5. دلایل اشتیاق شما برای داشتن بازیکنی از گنبد و یا ترکمن صحرا در ترکیبب تیم خود چیست، چند سال است که این قضیه مشاهده می‌شود؟
والیبال ایران در حال رشد است. لیگ ایران حرفه‌ای بوده و ورزش حرفه‌ای مرز ندارد. دلیلی نیست هر بازیکنی الزاما در شهر خود توپ بزند. ما به بازیکنان استان مازندران و ترکمن صحرا اعتقاد ویژه‌ای داریم. سعی می‌کنیم از بهترین‌های گنبد نیز استفاده کنیم. بازیکنان گنبدی و استان گلستان درک عمیقی از والیبال دارند. آنان از لحاظ اخلاقی نیز نمونه هستند و مشکلی برای تیم‌های خود به وجود نمی‌آورند.
اگر خواهان پیشرفت روزافزون والیبال کشور هستیم بایستی والیبال گنبد( گلستان)، خراسان، ارومیه و مازندران را زنده نگهداریم. سرمایه‌ها و استعدادهای فراوانی در این چند استان والیبال‌خیز کشور وجود دارد.
6. تیم میزان اکثر بازیهای خود را در گنبد به میزبان واگذار کرده است. تنها برد سال قبل گنبد در مقابل تیم میزان بود، آیا گنبدیها می‌توانند به تاریخ دلخوش باشند؟
سخن گفتن از نتیجه و پیش‌بینی کار سهل و آسانی نیست. هر دو تیم تیم‌های خوب لیگ هستند. تنها می‌توانم اعتراف کنم که روز سختی پیش و رو داریم. هیچ تیمی از پیش برنده و یا از قبل بازنده نیست. امیدوارم تیمی که شایسته برد است پیروز میدان باشد.
سه شنبه 24 دی 1392 - 23:45
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از omid999 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: metman -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان