header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:55 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

سرمربی میزان : نوین کشاورز حریف سرسختی است !
تعداد بازدید : 372

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

سرمربی میزان : نوین کشاورز حریف سرسختی است !



خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم والیبال میزان خراسان با اظهار خشنودی از عملکرد تیمش در دور مقدماتی با اشاره به رویایی با نوین کشاورز در مرحله پلی‌آف گفت: ما به حریف سختی در مرحله حذفی خوردیم که پیش از این او به پیروزی‌های بزرگی دست یافته و باید برای بازی با نوین کشاورز از آمادگی ذهنی بالایی برخوردار باشیم.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال ،رضا مومنی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نوین کشاورز تیم بسیار خوبی است و ما باید در مرحله پلی‌آف مقابل تیمی به میدان برویم که پیش از این نیز بردهای خوبی را کسب کرده است. اگر چه این تیم بازیکن تیم ملی بزرگسال را در اختیار ندارد، اما اکثرا بازیکنانش را تیم گروه \"ب\" و جوانان تشکیل می‌دهند که بسیار با انگیزه هستند. نوین کشاورز یکی از بهترین ترکیب‌های لیگ امسال را در اختیار دارد. بازیکنان این تیم ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار دارد. همچنین کادرفنی بسیار خوب و با هوشی این تیم را هدایت می‌کند که همگی از بازیکنان سابق تیم ملی بوده‌اند و می‌توانند در لحظات حساس به درستی تصمیم‌گیری کنند. ما می‌دانیم که کار آسانی مقابل نوین کشاورز نداریم. تیم‌هایی مثل ارومیه را شکست داده‌اند و بازی‌های مهم خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. همین موضوع نشان می‌دهد که نوین کشاورز حریف بسیار مقتدری برای ماست.

وی خاطر نشان کرد: به ویژه بازیکنان جوان نوین کشاورز انگیزه بسیار زیادی دارند تا مقابل تیم ما خودشان را نشان دهند. آنها با عطش برد به میدان می‌آیند و خوب می‌جنگند. نوین کشاورز از جمله تیم‌هایی است که با فکر بازی می‌کنند. ما بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم تا بتوانیم این تیم خوب را در پلی‌آف شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد در ادامه، تاکید کرد: بزرگ‌ترین نقاط قوت تیم نوین کشاورز در حمله است و تنوع زیادی در حمله دارد. پرویز پزشکی، پاسور این تیم تجربه بسیار زیادی در لیگ برتر دارد و خیلی خونسرد عمل می‌کند و به همین دلیل نوین کشاورز را در حمله قوی کرده است. ما هم سعی می‌کنیم تا با بازی خوب و منسجم مقابل تاکتیک‌های نوین کشاورز به برتری دست پیدا کنیم. ما باید در بازی کم اشتباه کنیم و امتیازهای کامل را از هر بازی تاکتیکی بگیریم. نباید بدون آمادگی لازم به میدان برویم.

رضا مومنی مقدم خاطر نشان کرد: تیم‌های بسیار زیادی در لیگ برتر والیبال مدعی قهرمانی هستند. بازی والیبال وابسته به لحظه‌هاست و نمی‌توان نتیجه‌ را پیش‌بینی کرد. اگر بازیکنان هر تیمی خوب بازی کنند و بتوانند کمتری اشتباه را داشته باشند به موفقیت دست می‌یابند. الان تقریبا پنج تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر حضور دارند. بازیکنان در همه تیم‌ها پخش شده‌اند و هر یک به اندازه دیگری شانس قهرمانی دارند و ما هم تلاش می‌کنیم تا در میان تمام مدعیان قهرمانی نتایج خوبی را به دست بیاوریم. شرایط بازی مرحله پلی‌آف با دور مقدماتی بسیار متفاوت است قطعا باید با آمادگی ذهنی بیشتری به میدان برویم.






سه شنبه 28 بهمن 1393 - 11:31
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: bargak -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان