header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:15 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

نگرانی سرمربی تیم میزان از مصدومیت بازیکنان کلیدیش !
تعداد بازدید : 399

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

نگرانی سرمربی تیم میزان از مصدومیت بازیکنان کلیدیش !



خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم والیبال میزان با تحسین عملکرد بازیکنان نوین کشاورز از مصدومیت پتکویچ، غلامی و مباشری در آستانه بازی برگشت ابراز نگرانی کرد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در آستانه دوربرگشت لیگ برتر والیبال اظهار کرد: نوین کشاورز تیم بسیار خوبی است اگر این تیم ضعیف بود که مقابل ارومیه و نوین کشاورز شکست نمی خورد. کار کردن و مسابقه دادن برابر نوین کشاورز برای هر تیمی سخت است. ما هم سعی کردیم دو ست را محکم بازی کنیم. تیم نوین کشاورز هم کم اشتباه تر از ما بود. ما در نهایت توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم. هنوز 50 درصد راه را رفتیم.

وی افزود: روز چهارشنبه بازی سختی داریم. پتکوویچ آسیب دیده است. علی مباشری و عادل غلامی هم از ناحیه کمر مشکل دارند. ما روی نقاط ضعف های خود در بازی قبلی کار می کنیم تا در بازی برگشت پلی آف جلوی نوین کشاورز مشکل نداشته باشیم. مثل بازی رفت که دو ست اول و ست پنجم خوب کار کردیم تا بتوانیم شرایط بازی را مدیریت کنیم. پیروزی ما در بازی رفت از قابلیت های بانک کشاورزی کم نمی کند. این بازی برای ما زنگ خطر بود.

رضا مومنی مقدم با اشاره به حساسیت دیدار تمیش مقابل نوین کشاورز گفت: حریف بازیکنان با انگیزهای دارد. آن ها ترس از باخت ندارند و تا امتیازهای پایانی می جنگند. همچنین کادر فنی بسیار خوبی دارند. آرمات خیلی مربی باهوشی است. در مجموع می توانم بگویم که نوین کشاورز از هر جهت برای ما تیم بسیار قابل احترامی است.

سرمربی تیم والیبال میزان خراشان یادآور شد: در بازی قبلی شاید قدری در دفاع مشکل داشتیم. تاکتیک حمله به دریافت و پاس روی تور برمی گردند. وقتی دریافت تیمی ضعیف باشد، در حمله هم تاثیر گذار خواهد بود. فشار از تمام جنبه ها روی تیم ما زیاد است. باید بازیکنان هم موقعیت را درک کنند و بهترین بازی هایمان را در این مسابقه انجام دهیم. از نظر آمادگی روانی تمرکز داشته باشیم. دقیقا همین طور است و روحی و روانی دخیل است. تیم نوین کشاورز از معدود تیم هایی است که تا امتیاز آخر می جنگ بازیکنانی هستند که در شرایط خاص والیبال را خیلی در شرایط خاص می جنگند. تا دقایق آخر کوتاه نمی آیند.

/ایسنا/






یکشنبه 03 اسفند 1393 - 16:39
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mariam -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان