header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:52 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

مومنی مقدم: غیرت ظریف کمک بزرگی برای میزان بود/باشگاه در سخت ترین شرایط حامی ما بود
تعداد بازدید : 405

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

مومنی مقدم: غیرت ظریف کمک بزرگی برای میزان بود/باشگاه در سخت ترین شرایط حامی ما بود



خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم والیبال میزان خراسان با اشاره به پیروزی تیمش مقابل نوین کشاورز و صعود به نیمه نهایی گفت: غیرت فرهاد ظریف کمک بزرگی برای تیم ما بود.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال ،رضا مومنی مقدم پس از صعود تیم والیبال میزان به جمع چهار تیم برتر لیگ، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده‌ایم. شاید در اوایل دوستان و دشمنان خیلی به تیم ما خرده می گرفتند اما نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم. از باشگاه واقعا تشکر می کنم که در سخت ترین شرایط هم حامی ما بود.

وی با تحسین عملکرد بازیکنانش مقابل نوین کشاورز افزود: خدا را شکر می کنم که به بهترین شکل ممکن به این مرحله رسیدیم. بازیکنان ما در زمین توانایی های خود را نشان دادند. نوین کشاور هم تیم ما را خیلی خوب آنالیز کرده بود. آنها ترکیب جوان، جنگنده و با انگیزه ای داشتند. در مقابل، بازیکنان ما با تمام توان تنها به صعود به نیمه نهایی فکر می کردند. به همین خاطر قدری دچار استرس شدند اما با ارائه بازی های منسجم و همدلی توانستیم نتیجه مطلوب را بگیریم.

سرمربی تیم والیبال میزان یادآور شد: می توانم بگویم مقابل نوین کشاورز فرهاد ظریف را با کمک آمپول به زمین مسابقه بردیم. حتی فکر استفاده از لیبروی دوم تیم هم بودیم. خدا را شکر ظریف با غیرت بازی کرد و کمک بزرگی برای تیم ما بود. خیلی خوشحالم که نتیجه خوبی گرفتیم و امیدوارم در آینده هم به اهداف مورد نظر خود برسیم.

وی افزود: ما می دانیم که در نیمه نهایی با تیمی بازی می کنیم که فوق العاده خوب والیبال را می فهمد. شهرداری ارومیه ترکیبی از بهترین های والیبال را در اختیار دارد. بازی با این تیم آسان نیست. به هر حال ما هم بازیکنان شایسته ای داریم و خوب تمرین کرده ایم. بازیکنان ما همه تمرین های سختی را پشت سر گذاشتند و هر هفته بهتر می شوند.

مومنی مقدم در پایان گفت: من این موفقیت را به هواداران مشهد تبریک می گویم که هیمشه یاور تیم ما بودند. تیم میزان واقعا در مشهد و خراسان محبوب است. مطمئن هستیم که مردم خوب خراسان در ادامه هم یاور اصلی تیم ما هستند. با وجود بحث هایی که در ابتدای فصل وجود داشت آنها نشان دادند که فقط تیم میزان را تشویق می کنند و یکی از بهترین تماشاگران کشور هستند. امیدوارم تا پایان فصل همچنان دل هواداران را شاد کنیم.






جمعه 08 اسفند 1393 - 11:20
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: farshidfx -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان