header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:53 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

مومنی مقدم: برخی به دنبال تخریب تیم میزان هستند
تعداد بازدید : 363

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

مومنی مقدم: برخی به دنبال تخریب تیم میزان هستند



خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: احساس می‌کنم افرادی به دنبال تخریب تیم میزان هستند.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال ،رضا مومنی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در خصوص رای کمیته انضباطی و جریمه باشگاه میزان اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم کمیته انضباطی چرا چنین رایی را صادر کرده است، بازی با نوین کشاورز یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود و تماشاگران هیچ مشکلی در جریان بازی به وجود نیاوردند.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با ناظر بازی داشتیم از تماشاگران رضایت کامل را داشتند، نمی‌دانم چگونه اینچنین رایی را صادر کردند؛ هواداران مشهدی یکی از بهترین هواداران ایران هستند و فکر نمی‌کنم این هواداران مستحق چنین رایی باشند.

سرمربی تیم والیبال میزان در خصوص حساس بودن کمیته انضباطی به این تیم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم کمیته انضباطی نسبت به تیم ما حساسیت داشته باشند، احساس می‌کنم افرادی هستند که به فکر تخریب تیم ما هستند ولی فعلا در این شرایط دوست ندارم به این بحث وارد شوم.

مومنی مقدم در خصوص تغییرات به وجود آمده در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال عنوان کرد: طبق دستورالعمل فدراسیون بازی‌های مرحله نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و در صورتی که هر کدام از تیم‌ها یک پیروزی کسب کنند کار به بازی سوم به میزبانی شهر ارومیه کشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم شهرداری ارومیه در جدول لیگ رتبه اول را کسب کرده است، به خاطر همین موضوع بازی سوم میزبان است و امیدواریم بتوانیم بهترین عملکرد خود را در این بازی‌ها ارائه کنیم.

مومنی‌مقدم افزود: بازی فینال و رده‌بندی نیز به صورت تک بازی در تهران و در محل خانه والیبال برگزار می‌شود‌.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در خصوص شانس حضور تیمش در فینال گفت: فعلا به فکر بازی با شهرداری ارومیه هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که مرحله به مرحله پیش برویم و بعد از آن نیم نگاهی هم به روی سکو رفتن داریم تا بتوانیم به هدف ابتدای فصل خود برسیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی‌های خوبی در مرحله نیمه نهایی انجام دهیم.









چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 13:05
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان