header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:22 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

مربی تیم والیبال میزان: نتیجه بازی را در گیم سوم واگذار کردیم
تعداد بازدید : 421

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

مربی تیم والیبال میزان: نتیجه بازی را در گیم سوم واگذار کردیم


مربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: نتیجه بازی را در گیم سوم واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان رضوی، باقر سلیمان نژاد پس از شکست خانگی تیمش در مرحله نیمه نهایی مقابل شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به بازی سختی که در ارومیه و مقابل 7 هزار تماشاگر این تیم داشتیم، خود را برای این دیدار آماده کرده بودیم ولی متاسفانه در ست سوم وقتی با نتیجه 23 -20 از حریف جلو بودیم، سرویس خود را خراب کردیم و همین موضوع باعث شد بازی را واگذار کنیم و اثر منفی بر روحیه بازیکنان داشت. اعتقاد دارم بازی را در گیم سوم واگذار کردیم نه در گیم چهارم.

وی تصریح کرد: متاسفانه اولین ضربه‌ای که خوردیم زمانی بود که بازی‌های مرحله نیمه نهایی را به صورت رفت و برگشت انجام دادیم. اگر این بازی را هم پیروز می‌شدیم، باید در مقابل 7 هزار تماشاگر این شهر دوباره به میدان می‌رفتیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم که در حق میزان اجحاف شده است و اصلی‌ترین عامل برای باخت ما در این مرحله بود.

سلیمان نژاد درباره اعتراض تماشاگران و تشویق سرمربی سابق میزان گفت: تماشاگران تیم برای موفقیت تلاش کردند و توقع داشتند که تیم بتواند به فینال برود و برای مقام اولی بجنگد ولی تیم حریف هم بازیکنانی داشت که حضور در المپیک را تجربه کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری ارومیه یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است که با پاسور خارجی خود و شهرام محمودی و پوریا فیاضی که جزو خوبان تیم ملی هستند، بازی کردن مقابل این تیم، کار سختی است ولی سعی و تلاش خود را کردیم ولی نتوانستیم پیروز مسابقه شویم. جا دارد از همه بازیکنان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنم تمام تیم‌ها در این فصل با یارگیری خوبی که انجام داده بودند مدعی قهرمانی بودند و ما به تیمی باختیم که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است.

مربی تیم میزان درباره هجمه به وجود آمده در این چند روز اخیر بیان کرد: متاسفانه در این چند روز افرادی برای تیم اظهار نظر کردند که هیچ سابقه‌ای در لیگ برتر ندارند و به صورت مغرضانه اظهار نظر کرده‌اند. اگر کارشناسانه صحبت می‌کردند، بهتر بود.

وی اضافه کرد: تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ امسال بر روی سکو برویم تا به قولی که داده بودیم، جامه عمل بپوشانیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.






چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 21:30
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: fatemeh777 - reihane-85 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان