header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:02 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

ظریف: حق میزان باخت نبود/ کم کاری نکردیم
تعداد بازدید : 386

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

ظریف: حق میزان باخت نبود/ کم کاری نکردیم



خبرگزاری ورزش والیبال : فرهاد ظریف گفت: از همه مردم مشهد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در دیدار رده‌بندی جبران کنیم.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال ؛لیبروی ملی پوش تیم میزان در گفت‌و گو با ایسنا منطقه خراسان، پس از شکست میزان مقابل شهرداری ارومیه و بازماندن از صعود به مرحله فینال اظهار کرد: در این بازی حق ما باخت نبود. گیم اول را خوب بردیم، گیم دوم را نیز پا به پا ‌رفتیم اما گیم سوم در حالی که 23- 19 جلو بودیم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و مشکل چه بود که این گونه باختیم.

وی ادامه داد: باختمان موضوعی بود که به هر دلیل اتفاق افتاد و تنها شرمندگی آن برای من و بچه‌های میزان ماند و از همه مردم مشهد از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

لیبروی مشهدی تیم میزان تصریح کرد: می‌دانم که تماشاچیان با تعصبی داریم و مطمئن هستم که بعد از 5 ماه زحمت و تلاش و تمرین در مشهد و با وجود دور بودن بچه‌ها از خانواده‌ها آنها هم دوست داشتند که تیم‌شان ببرد. همه تلاش خود را کردیم. کم کاری نکردیم و با جان و دل بازی کردیم. در سه گیم هم از تیم حریف جلو بودیم ولی متاسفانه گاهی اتفاقاتی در بازی می‌افتد که دست بازیکنان و مربی نیست.

وی افزود: عامل خاصی برای شکستمان وجود ندارد، شاید در لحظاتی تمرکزمان را از دست دادیم و اشتباهاتی انفرادی مرتکب شدیم که در امتیاز 23-19 باعث گرفتن 6 امتیاز پی‌درپی توسط شهرداری ارومیه شد. امیدوارم که بتوانیم بازی بعد جبران کنیم و حداقل روی سکو برویم تا از نتیجه‌ای که سال گذشته به دست آوردیم بهتر باشیم.






پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 13:07
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: setareha - mery06 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان