header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:01 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

غلامی: به خودباوری لازم برای قهرمانی نرسیده بودیم
تعداد بازدید : 363

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

غلامی: به خودباوری لازم برای قهرمانی نرسیده بودیم



خبرگزاری ورزش والیبال : مدافع وسط ملی‌پوش تیم میزان مشهد گفت: می‌توانستیم در هر ۲ بازی برنده باشیم ولی به نظر من کل مجموعه میزان به خود باوری لازم برای قهرمانی نرسیده بود.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال ؛عادل غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دومین شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه و عدم راهیابی به فینال لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما در ست اول برنده شدیم و در ست‌های سوم و چهارم هم از حریف پیش بودیم. حتی در ست سوم نتیجه 23 بر 19 به سود ما بود که 25 بر 23 باختیم. به هر حال قسمت ما نبود که برنده شویم تا شرمنده هواداران باشیم. به تیم شهرداری ارومیه برای راهیابی به فینال تبریک می‌گویم.

بازیکن ملی‌پوش میزان مشهد ادامه داد: تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود نیاز به شخصیت قهرمانی دارد و ابزارهای گوناگونی باید مهیا باشد تا یک تیم قهرمان شود. ما بسیاری از فاکتورهای قهرمانی را داشتیم ولی شانس با ما یار نبود. ما می‌توانستیم در هر 2 بازی برنده باشیم ولی به نظر من کل مجموعه میزان هنوز به خود باوری لازم برای قهرمانی نرسیده بود.

غلامی در مورد اهمیت کسب مقام سومی تصریح کرد: کسب مقام سومی و چهارم شدن در لیگ برتر با هم تفاوت زیادی دارد. برای ما ارزش زیادی دارد که با روحیه مضاعف در بازی رده‌بندی ظاهر شویم و روی سکو قرار بگیریم.

بازیکن شماره 9 میزان و تیم ملی در پایان گفت: بازنده دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و پیکان، حریف ما در بازی رده بندی است. برای ما فرقی نمی‌کند که با کدام یک در بازی رده بندی روبرو شویم ولی امیدوارم با کسب پیروزی روی سکو قرار بگیریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.






جمعه 22 اسفند 1393 - 13:42
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: justdada - mahdokht - setareha -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان