header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:48 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

مومنی‌مقدم: آقایان دوست نداشتند این دیگ برای ما بجوشد
تعداد بازدید : 329

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

مومنی‌مقدم: آقایان دوست نداشتند این دیگ برای ما بجوشد



خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم والیبال میزان گفت: به خاطر نتیجه نه، اما به خاطر اینکه بازی خوبی از سوی بازیکنان‌مان انجام نشد از تمام هواداران واقعی میزان عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال ؛رضا مومنی‌مقدم در گقت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال و شکست برابر شهرداری ارومیه اظهار داشت: از ابتدای فصل نه در مصاحبه‌های خودم و نه در مصاحبه‌های مسئولان باشگاه حرفی از قهرمانی زده نشده بود؛ طبیعی است که هر تیمی دوست دارد قهرمان لیگ شود، اما ما اصلاً چنین قولی نداده بودم. نیم نگاهی به کسب مقام اولی داشتیم، اما هدف نخست‌مان کسب مقامی بهتر از سال گذشته بود. حالا هم تلاش می‌کنیم روی سکو برویم و تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌داریم.

مومنی‌مقدم درخصوص علت شکست برابر شهرداری ارومیه تصریح کرد: مهمترین علت ترس از باخت بود. این عامل موجب شد تا بازیکنان نتوانند توانایی واقعی خود را به نمایش بگذارند. بازی با ارومیه خانگی بود و با توجه به حاشیه‌هایی که قبل از بازی هم ایجاد شد کارمان بسیار با مشکل روبرو شد. به هر حال بازی تمام شده است و از نظر فنی ارومیه خیلی بهتر از ما بود و تمرکز کافی را داشت.

سرمربی تیم والیبال میزان عنوان کرد: شکست ما برابر ارومیه اصلاً علت فنی ندارد و بیشتر موضوعات روحی و روانی است. نه کادر فنی و نه باشگاه هیچ فشاری به بازیکنان وارد نکرده بود، اما بازیکنان احساس می‌کردند اگر نتیجه را واگذار کنند اتفاقات بدی رخ می‌دهد و این یعنی ترس از باخت که همین عامل موجب شد ارومیه پیروز شود. شاید اکثر تیم‌های بزرگ دچار این مشکل شود و تیم‌هایی مانند شهرداری تبریز راحت‌تر بتوانند به کار خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان بزرگی داشتیم و توقع قهرمانی بی‌جا نیست، اما اگر از نظر بودجه‌ای نگاه کنیم ما بعد از پیکان و شهرداری ارومیه در جایگاه سوم قرار داریم. سقف قرارداد بازیکنان ما نصف بازیکنان ارومیه و پیکان بود. به هر حال تلاش می‌کنیم تا حداقل سکوی سومی را کسب کنیم که برای رسیدن به این هدف تلاش و همت بازیکنان بسیار مهم است. رفاقت بازیکنان باید کمک کند تا روی سکو برویم.

مومنی‌مقدم درمورد اینکه گفته می‌شود میزان خارج از خانه بهتر بازی می‌کند، افزود: شاید اینگونه باشد؛ در مشهد حمایت تماشاگران بسیار خوب است، اما اگر نتیجه را واگذار کنیم ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. در تمام شهرها این شرایط وجود دارد، اما شایعه‌هایی که ایجاد شد بازیکنان را از بُعد فنی خارج کرد. مسئولان باشگاه خیلی تلاش کردند، اما ما از این شایعه‌ها ضربه خوردیم؛ شاید خیلی‌ها بگویند که این حرف‌ها تنها بهانه است، اما باید حداقل در مشهد پیروز می‌شدیم، چراکه سوار بازی بودیم. از نظر فنی اصلاً خوب نبودیم و مقصر اصلی خودم هستم که نتوانستم بازیکنان را آرام کنم، اما از طرفی توقع می‌رود که بازیکنان بزرگ در این روزها به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان با بیان اینکه ورزش و مخصوصاً والیبال برد و باخت دارد، اظهار داشت: بخاطر نتیجه نه، اما بخاطر اینکه بازی خوبی از سوی بازیکنان میزان انجام نشد از تمام هواداران واقعی میزان عذرخواهی می‌کنم. این خیلی مهم است که برخی‌ها هواداران واقعی هستند و دل‌شان فقط برای والیبال می‌تپد. از طرفی تبریک می‌گویم به آنهایی که دوست نداشتند این دیگ برای ما بجوشد و فکر می‌کنم که آرزویشان هم رسیدند. آنها چون خودشان حضور نداشتند دیگر والیبال و شهر برای‌شان مهم نبود و حالا هم فکر می‌کنم به هدف‌شان رسیدند. بهتر است فرهنگ خود را بالا ببرند، چراکه این روزها می‌گذرد و فردایی هم وجود دارد.

وی افزود: شاید با دیدن این رفتارها بفهمیم که چرا ورزش مشهد چندان پیشرفت نمی‌کند. آقایان نباید تماشاگر باشند، بلکه باید هوادار باشند، اما به هر حال نمی‌توان کاری کرد. بازهم تاکید می‌کنم که از ابتدای فصل قول قهرمانی نداده بودیم و به دنبال کسب بهترین جایگاه بودیم. امسال متین و سال گذشته باریج اسانس نتوانستند صعود کنند و فکر می‌کنم این اتفاقات در ورزش طبیعی باشد.

مومنی‌مقدم درخصوص اینکه در اواخر بازی با شهرداری ارومیه برخی تماشاگران «جبار قوچان‌نژاد» را تشویق می‌کردند، گفت: در شهرستان‌ها معمولاً این موضوعات وجود دارد. بحث‌هایی مانند خط دهی کردن، مافیایی بودن و همان دیگی که گفتم وجود دارد و متاسفانه کاری نمی‌توان کرد. ما حتی روزهایی که پیروز هم می‌شدیم مورد انتقاد قرار می‌گرفتیم و انگار برخی‌ها منتظر بودند تا میزان ببازد و عقده‌های خود را خالی کنند. دلم نمی‌خواهد زیاد در این مورد صحبت کنم، اما امیدوارم با کسب سکوی سومی بتوانیم دل هواداران واقعی میزان را شاد کنیم.






شنبه 23 اسفند 1393 - 01:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: fatema -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان