header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:53 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

سرمربی میزان : بازیکنانم انفرادی بازی کردند/ شهرداری تبریز لیاقت سومی را داشت
تعداد بازدید : 318

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

سرمربی میزان : بازیکنانم انفرادی بازی کردند/ شهرداری تبریز لیاقت سومی را داشت



خبرگزاری ورزش والیبال : در نشست خبری پس از بازی رده بندی، غلامرضا مومنی سرمربی تیم میزان خراسان که نخستین تجربه سرمربیگری خود را کنار مشهدی ها داشت، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
به گزارش خبگرزاری ورزش والیبال به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مومنی پس از شکست ناباورانه 3 بر صفر مقابل شهرداری تبریز با ضعیف دانستن عملکرد تیمش عنوان کرد: شهرداری تبریز لیاقت برد را داشت زیرا در تمام فاکتورهای والیبال برعکس ما خوب کار کرد. ما در بازی های گذشته با اجرای تاکتیک و تکیه بر توانایی های بازیکنانمان 2 بار مقابل همین تیم شهرداری تبریز به پیروزی رسیده بودیم. اما متاسفانه امروز بچه ها خیلی انفرادی بازی کردند.پس از مسابقه شهرداری ارومیه، تیم از نظر روحی افت کرد که مقصر اصلی را هم خودم می دانم. باید تیم را جمع می کردیم اما در عمل موفق نبودیم.
مومنی با اشاره به نامساعد بودن جو تیم ادامه داد: حاشیه های زیادی در مشهد به وجود آمد و هر کس هر حرفی می زد و به جای کمک به تیم شهرشان بر عکس عمل کردند
در مسابقه امروز بازیکنان به تذکرات تاکتیکی توجه نمی کردند و هر کسی کار خودش را انجام می داد. می خواستیم به نتیجه بهتری برسیم اما نشد و باید بررسی کرد که چرا نتیجه این گونه شد.
سرمربی تیم میزان خراسان که معتقد نبود تیمش برای قهرمانی بسته شده گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده بود و نسبت به شهرداری ارومیه و پیکان از نظر بودجه و بازیکن پایین تر بودیم اما باید در این رقابت ها بر یکی از سکوهای اول تا سوم قرار می گرفتیم.چنین اتفاقی برای متین ورامین هم افتاد و از تیم با انگیزه شهرداری تبریز شکست خورد.






چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 17:50
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان