header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 8:27 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

15 دوربین برای ویدیو چک و تغییر جایگاه داور رزرو
تعداد بازدید : 316

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

15 دوربین برای ویدیو چک و تغییر جایگاه داور رزرو




خبرگزاری ورزش والیبال : سیستم بازبینی مجدد یا ویدئو چلنج در مسابقات جام جهانی شامل 15 دوربین است که توسط داور رزرو در جایگاه ویژه ای در بالای سالن مسابقه کنترل می شود.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات جام جهانی والیبال 2015 در حالی از امروز در سالن هاماماتسو آرنا آغاز شد که مسئولان برگزار کننده مسابقات برای بازبینی صحنه هایی که تیم ها نسبت به آنها اعتراض دارند از 15 دوربین استفاده می کنند. بر این اساس روز پیش از آغاز مسابقات در جلسه ای با حضور داوران، اپراتورهای سیستم و سرمربیان تیم ها، محل قرار گرفتن دوربین ها و تمام مقررات مربوط به این سیستم اعلام شد.

این سیستم از 15 دوربین دوربین سرعت بالا تشکیل شده است که توسط داور رزرو که در جایگاه مخصوصی در کنار اپراتور سیستم می نشیند کنترل می شود و به هنگام اعتراض داور اول و دوم به داور رزرو قسمت و محل اعتراض و بازبینی را اعلام می کنند و اپراتور های سیستم تصاویر مربوطه را به داور رزرو نشان می دهند و وی پس از بازبینی نظر خودرا از طریق گوشی بی سیم به داور اول و دوم اعلام می کند و سپس تصویر آهسته صحنه مورد نظر در صفحه نمایش سالن نمایش داده می شود.

همچنین در این دوره از مسابقات دو تبلت در اختیار داوران اول و دوم قرار گرفته است که یکی از آنها مقابل سکوی داور اول نصب شده است و دیگر بر روی میله تور، درست مقابل داور دوم جاگذاری شده است که از طریق آن داوران می توانند به صورت آنلاین ارج و چرخش تیم ها را که توسط میز منشی کنترل می شود را مشاهده کنند و در واقع خلاصه ای اسکور شیت الکترونیکی مسابقات را در زمان مسابقه در مقابل خود به صورت آنلاین می بینند.






سه شنبه 17 شهریور 1394 - 22:31
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان