header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 8:26 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

عثمانی، اتفاقی که برای ایتالیا افتاد (عکس)
تعداد بازدید : 481

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

عثمانی، اتفاقی که برای ایتالیا افتاد (عکس)






خبرگزاری ورزش والیبال : بازیکن کوبایی الاصل تیم ملی والیبال ایتالیا بالاخره اولین تجربه ملی اش را در جام جهانی 2015 پشت سر گذاشت، اما نه با پیراهن کشورش.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از ورزش 3 ؛ نداشتن بازی ملی بسیاری از ستاره های ورزش در تمام رشته ها وجود دارد اما عثمانی خوانتورینا، بازیکن کوبایی تیم ترنتینو ایتالیا و هالک بانک ترکیه از مطرح ترین والیبالیست های جهان است که نتوانست برای تیم کشورش بازی کند.
او به دلیل قوانین خاص کوبا حاضر به بازی با پیراهن تیم ملی کشورش نشد و سال ها در عرصه باشگاهی در حالی می درخشید که جایی در بازی های ملی نداشت. او پس از سال ها ارائه بازی های استثنایی در باشگاه های مختلف بالاخره تبعیت کشور ایتالیا را پذیرفت و اولین بازی های ملی خود را با پیراهن این کشور انجام داد.


در بازی روز گذشته ایتالیا مقابل کانادا، عثمانی اولین تجربه بازی ملی اش را پشت سر گذاشت و توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را هم به خود اختصاص دهد تا این شروع با اتفاقی خوشایند همراه باشد. ایتالیا که این روزها از کمبود بازیکن درجه یک در تیم ملی اش رنج می برد، حضور عثمانی می تواند اتفاقی خوب برای آنها باشد.








چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 15:03
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 5 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: fars4pic_ir - mahdokht - setareha - omid999 - sasha68 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان