header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:34 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

شهنازی: از لحاظ روانی به پیروزی سه امتیازی احتیاج داشتیم
تعداد بازدید : 885

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

شهنازی: از لحاظ روانی به پیروزی سه امتیازی احتیاج داشتیم







خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم ملی والیبال سایپا اظهار کرد: به این برد سه بر صفر نیاز داشتیم و این پیروزی وقعا نوبر بود.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال ؛ تیم والیبال سایپا موفق شد در آخرین دیدارش در دور رفت لیگ برتر والیبال به یک پیروزی شیرین مقابل کاله مازندران دست پید کند. ناصر شهنازی در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این دیدار گفت: به تیم کاله خسته نباشید می‌گویم. از بازیکنان تیم خودمان هم تشکر می‌کنم که بازی به این زیبایی ارائه دادند و موفق به کسب یک پیروزی عالی شدند.

سرمربی تیم والیبال سایپا اضافه کرد: بعد از باخت مقابل تیم آرمان اردکان و پس از آنکه چندین بازی پر فشار و پنج سته را پشست سر گذاشته بودیم، به یک برد سه امتیازی و سه بر صفر از لحاظ روانی نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: این پیروزی به تیم ما کمک خواهد کرد که در نیم فصل دوم روند خوب خود را ادامه دهد و بتواند علاوه بر بازی خوب و تماشایی نتایج قابل قبولی هم کسب کند. من تا پایان دور رفت از نمایش و عملکرد بازیکنان تیم رضایت کامل دارم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

شهنازی با اشاره به این مطلب که مدیران تیم سایپا حمایت خوبی از بازیکنان این تیم می‌کنند و از لحاظ روحی تیم را در وضعیت مناسبی قرارداده‌اند، گفت: خوشبختانه شرایط مدیریتی تیم سایپا بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه عالی در ادامه فصل پاسخگوی محبت و توجهشان باشیم.

سرمربی سایپا درباره به خدمت گرفتن بازیکنان جدید یا اضافه کردن نفراتی به تیمش در نیم فصل گفت: بضاعت ما در حدی نیست که اقدام به گرفتن بازیکن جدیدی کنیم. آنچه اهمیت دارد این است که با همین نفرات بتوانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم.

وی درباره ادعای سرمربی تیم کاله مبنی بر اینکه دلیل برد سایپا، بد بازی کردن تیم کاله بوده است گفت: همیشه به تیم حریفم احترام می‌گذارم و باید بگویم که تیم ما خوب کار کرد و توانست تیم کاله را شکست دهد. کاله تیم بزرگی است و سابقه قهرمانی در کارنامه دارد و شکست این تیم کار ساده‌ای نیست. بازیکنانم در این دیدار تلاش کردند و این برد قاطعانه مزد تلاش آن‌هاست.






دوشنبه 23 آذر 1394 - 12:40
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: nasim7079 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان