header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:01 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

گزارش سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک از ملی‌پوش والیبال نشسته ایران
تعداد بازدید : 885

tara20 آفلاین




ارسال‌ها :1176

عضويت:10 /10 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1989

تشکر شده :2038

گزارش سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک از ملی‌پوش والیبال نشسته ایران



خبرگزاری ورزش والیبال : سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در گزارشی به بررسی وضعیت ملی‌پوش تیم والیبال نشسته ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک گفت‌وگویی با رمضان صالحی، ملی‌پوش تیم والیبال نشسته ایران انجام داده است.

صالحی در گزارش سایت IPC به عنوان یکی از باتجربه‌ترین ورزشکاران دارای معلولیت ایرانی معرفی شده که تاکنون در سه پارالمپیک حضور یافته و با همراهی تیم ملی موفق به کسب نشان طلای پارالمپیک 2008 پکن و 2 نشان نقره از پارالمپیک های آتن 2004 و لندن 2012 شده است.

در این گزارش آمده است:

رمضان صالحی از خطه مازندران به عنوان یکی از بهترین لیبروهای جهان، تمام تمرکز خود را برای کمک به تیم ملی و دست یافتن به مدال طلای بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو که شایستگی آن را دارد، به کار گرفته است.

صالحی می‌گوید: این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا با همراهی تیم به مدال طلای پارالمپیک 2016 دست یابیم و می‌خواهم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی افزود: من به تیم ملی کشورم افتخار می‌کنم و حضور شایسته ما در سه پارالمپیک اخیر، نشان دهنده شایستگی تیم ایران است. تیم ملی ما در مسابقات 2012 لندن تیم ایده‌آلی بود و تاکنون موفق بوده‌ایم که خود را در جدول رنکینگ جهانی در رتبه نخست نگه داریم.

صالحی در پارالمپیک 2012 عنوان بهترین دریافت کننده را به خود اختصاص داد و در مسابقات جام بین قاره‌ای مصر در سال 2013 نیز توانست عنوان بهترین مدافع را از آن خود کند. وی نقش بسزایی در کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2016 از رقابت‌های جهانی لهستان داشت.

ملی پوش تیم والیبال نشسته کشورمان خاطر نشان کرد: در مقایسه با گذشته، تیم ایران پیشرفت خوبی در زمینه تکنیکی داشته و معتقدم انسجام و هماهنگی ما نتایج خوبی را در بر خواهد داشت. خدا را شکر می‌کنم که رابطه‌ای دوستانه و حرفه‌ای میان ملی‌پوشان و مربی تیم برقرار است که به لطف خدا در آینده منجر به کسب پیروزی‌های بزرگی خواهد شد.

صالحی افزود: سخت‌ترین رقابت های ما مقابل تیم بوسنی خواهد بود اما برزیل ، آلمان و چین نیز تیم‌های خوبی هستند و با آمادگی بالایی به بازی‌های پارالمپیک 2016 خواهند آمد.

رمضان صالحی، بازیکن 36 ساله تیم ملی ایران از سال 1994 فعالیت خود را در رشته والیبال نشسته آغاز کرد. او در دوران تحصیل و از طریق مربی ورزش خود به فعالیت‌های ورزشی معلولین هدایت شد و پس از سه ماه تمرین توانست به تیم ملی راه یابد.

او در این خصوص می‌گوید: از کودکی به والیبال علاقه داشتم و همه آرزوی من به بازی در این رشته ختم می‌شد. اولین مسابقاتی که به صورت رسمی در آن حضور داشتم را هرگز فراموش نمی‌کنم. آن زمان 23 سال داشتم و در این سن و سال حضور در پارالمپیک برای من یک رویا و آرزوی بزرگ بود که به آن دست پیدا کرده بودم. بهترین لحظه زندگی من نیز زمانی بود که در بازی‌های پارالمپیک 2008 پکن مدال طلا را به گردن آویختم و این بزرگترین دستاوردم در زندگی بود که به آن افتخار می‌کنم.

صالحی اکنون به عنوان یکی از اعضای پرسابقه و شایسته تیم ملی، در تلاش است تا با همراهی دیگر بازیکنان تیم ملی ایران بار دیگر نشان طلای بازی های پارالمپیک را به خانه بیاورد.












سه شنبه 24 آذر 1394 - 21:33
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از tara20 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: nasim7079 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان