header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:21 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

محمد ترکاشوند: در والیبال حق‌کشی می‌شود
تعداد بازدید : 903

farid_urmia آفلاین




ارسال‌ها :938

عضويت:23 /4 /1393

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ANA YÜRDÜM , AZƏRBAYCAN✵☾

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1581

تشکر شده :3084

محمد ترکاشوند: در والیبال حق‌کشی می‌شود

محمد ترکاشوند: در والیبال حق‌کشی می‌شود

تهران - ایرنا - مربی تیم والیبال متین ورامین، گفت: ورمیلیو بازیکن پیکان تبدیل به یک مسئله مهم در والیبال ایران شده و حتی وقتی فحاشی می کند، محروم نمی شود.

به گزارش ایرنا، داود آهنگری مربی تیم والیبال متین ورامین پس از شکست مقابل پیکان در دیدار سوم مرحله پلی آف و حذف از رقابت های لیگ والیبال در جمع خبرنگاران، گفت: ورمیلیو بازیکن پیکان تبدیل به یک مسئله در والیبال ایران شده است. این بازیکن هم یک انسان است، چرا این قدر به او بها داده می شود؟ وقتی یک بازیکن فحاشی می کند باید محروم شود، اگر من این کار را انجام بدهم محروم می شوم، چرا درباره ورمیلیو این اتفاق نمی افتد؟
وی ادامه داد: اگر من در طول مسابقه از صندلی ام بلند شوم دو جلسه محروم می شوم، اما ورمیلیو در هر مسابقه دعوا و فحاشی می کند و محروم نمی شود. نباید اجازه بدهند این بازیکن در والیبال ایران به میدان برود.
مربی تیم والیبال متین ورامین، گفت: با این حرف ها نمی خواهم باخت تیم خودمان را توجیه کنم، چون پیکان قوی تر از متین بود و طبیعی است که به پیروزی برسد، اما این تیم ورمیلیو را به خاطر قابلیت های فنی اش جذب کرده نه اینکه به مردم ایران توهین کند.
وی ادامه داد: ایرانی ها با خارجی ها فرق می کنند و وقتی کسی به خواهر و مادرمان توهین کند، نمی توانیم تحمل کنیم. درست است که تماشاگران در مسابقه امروز به هم فحاشی کردند، اما من به عنوان یک مربی که به کسی توهین نکرده ام که از کاپیتان حریف فحش بشنوم.
آهنگری اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی پیکان به من می گویند، عیبی ندارد و این موضوع را فراموش کن، فراموش کنم که چه شود؟ که در مسابقه بعدی هم با یک تیم دیگر این کار را انجام بدهد؟
وی تصریح کرد: ورمیلیو ده بار با داور حرف زد، اما اگر یک بازیکن ایرانی بود اجازه این کار را به او نمی دادند.
آهنگری افزود: با پیکان، متین و صنام قهرمانی های زیادی به دست آورده ام اما قهرمان واقعی کسی است که مردم از او راضی باشند.
مربی تیم والیبال متین ورامین خاطر نشان کرد: سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید سختگیر باشند تا هر کس خلاف می کند دیگر جرات تکرار آن را نداشته باشد، اما اکنون بازیکنی که خطایی می کند با محرومیت تعلیقی یا جریمه دو میلیون تومانی روبرو می شود. بازیکنی که 800 میلیون یا یک میلیارد تومان از باشگاه می گیرد چه ترسی از جریمه دو میلیون تومانی دارد؟

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: در طول مسابقه هم داوران خط نگهدار بازی را از روال طبیعی خود خارج کردند در حالی که می‌توانستند بهتر پرچم بزنند اما تیم ما را عصبی کردند. در والیبال حق‌کشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، محمد ترکاشوند، سرمربی متین ورامین پس از شکست برابر پیکان گفت: در سه روز گذشته شیطنت‌هایی از طرف باشگاه پیکان شد که متاسفانه برخی دوستان که ادعای رفاقت می‌کنند کارهایی کردند که قشنگ نبود. متاسفانه هیات والیبال هم با این باشگاه همکاری کرد در حالی که اصلا از هیات والیبال استان تهران توقع نداشتم. اگر قرار باشد سالن تمرین به تیم‌ها داده شود ما هم تیمی از استان تهران هستیم و باید حق برابر با پیکان داشته باشیم.

وی افزود: اگر قرار است روز قبل مسابقه پیکان در سالن خانه والیبال تمرین کند، متین هم باید این فرصت را پیدا می‌کرد نه اینکه به زور رییس سازمان لیگ، روز جمعه فرصت دو ساعت تمرین در این سالن را پیدا کنیم و روز قبل بازی هم مجبور شویم برای تمرین به سالن فدراسیون برویم. البته این مسائل باخت ما را توجیه نمی‌کند اما چنین اتفاقاتی روی روحیه بازیکنان ما تاثیر منفی می‌گذارد.

ترکاشوند ادامه داد: در طول مسابقه هم داوران خط نگهدار بازی را از روال طبیعی خود خارج کردند در حالی که می‌توانستند بهتر پرچم بزنند اما تیم ما را عصبی کردند. در والیبال حق‌کشی می‌شود. اگر بهتر پرچم می‌زدند بازی قشنگ تر می‌شد.

وی درباره راه ندادن تعداد زیادی از تماشاگران متین به سالن گفت: از باشگاه پیکان گلایه دارم. باید تماشاگران را به والیبال جذب کنیم نه اینکه آنها را فراری بدهیم. خدا را شکر باشگاه پیکان پولدار است و امیدوارم همیشه چنین شرایطی داشته باشد اما اینکه هزار و پانصد بلیت می‌خرد و سالن خالی می‌ماند زیبنده والیبال نیست. سرمایه‌های اصلی والیبال تماشاگران هستند و کار پیکان خوب نبود.

سرمربی متین ورامین اظهار داشت: ما بازنده سربلند بودیم زیرا کادر فنی متین در طول فصل هیچ دریافتی نداشته‌اند و بازیکنان نیز فقط شش تا هفت درصد قرارداد خود را گرفته‌اند ولی تیم با جنگندگی بازی کردند. به مردم ورامین تبریک می‌گویم که این بازیکنان با غیرت به عشق آنها تا پایان راه ادامه دادند. شاید متین باید در اواسط فصل منحل می‌شد اما بازیکنان با همت و معرفت تا پایان مسابقات ادامه دادند.

ترکاشوند درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه متین وعده داده‌اند که در صورت صعود این تیم به نیمه نهایی به هر بازیکن سه میلیون تومان پاداش داده می‌شود، گفت: نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شده است اما ما نمی‌توانیم سر خودمان را کلاه بگذاریم و زمانی که این وعده داده شد نیز آن را باور نکردیم.



دوشنبه 03 اسفند 1394 - 19:37
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از farid_urmia به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: nasim7079 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان