header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:04 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

هفته بیست و دوم به پایان رسید اما مرحله مقدماتی نه!/ ا جایگاه نخست سرمایه داران+نتایج
تعداد بازدید : 999

asal6 آفلاین




ارسال‌ها :2338

عضويت:29 /3 /1394

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :842

تشکر شده :6402

هفته بیست و دوم به پایان رسید اما مرحله مقدماتی نه!/ ا جایگاه نخست سرمایه داران+نتایج


هفته بیست و دوم به پایان رسید اما مرحله مقدماتی نه!/ از مسجل شدن جایگاه نخستسرمایه داران تا بلاتکلیفی سایر تیم ها + نتایج کامل و رده بندی

والیبال فروم: هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور با پیروزی تیم های بانک سرمایه، خاتم اردکان، کاله مازندران، سایپا و پارسه به پایان رسید.

به گزارش والیبال فروم وبه نقل ازوالیبال ایران؛ هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر دیروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد و در پایان تیم هایبانک سرمایه، خاتم اردکان، کاله مازندران، سایپا و پارسه موفق شدند با غلبه بر رقبای خود فاتحان هفته بیست و دوم لقب بگیرند.

در این هفته دیداری نیز در ساری و مابین تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه برگزار شد که در ست سوم آن و در حالی که دو تیم یک بر یک برابر بودند به دلیل حواشی به وجود آمده در سالن متوقف شد تا این مسابقه نیمه تمام باقی بماند.

در پایان دیدارهای امروز تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، سایپا تهران، کاله مازندران و خاتم اردکان به ترتیب رتبه های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند و صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کردند و برای مشخص شدن دو تیم دیگر پلی آف باید در انتظار برگزاری دیدارهای معوقه باقی ماند.

نتایج مسابقه هفته بیست و دوم:
رده بندی مسابقات در پایان هفته بیست و دوم:

پنجشنبه 14 بهمن 1395 - 07:51
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان