header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:49 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

والیبال خراسان رضوی با وجود حمایت های میزان دغدغه ای ندارد !
تعداد بازدید : 358

abbas-star آفلاین




ارسال‌ها :9222

عضويت:25 /8 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مشهد

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :80834

تشکر شده :28880

والیبال خراسان رضوی با وجود حمایت های میزان دغدغه ای ندارد !



[justify]

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : والیبال خراسان رضوی با توجه به حمایت های مادی و معنوی موسسه مالی و اعتباری میزان ، دغدغه ای برای رشد و پویایی ندارد .[/justify]

علی اکبر هاشمی جواهری صبح امروز چهارشنبه در جلسه تجلیل از خادمین والیبال ، افزود : یکی از معضلات ورزش امروز ، معضل عدم دسترسی به اعتبارات است که مدیران میزان با هدف حمایت از جوانان استان نسبت به حل آن اقدام کرده اند .

وی با اشاره به ملاقات های خود با مدیران ارشد این موسسه گفت : من دریافتم این مجموعه جز ایجاد نشاط اجتماعی و کمک به سالم سازی جامعه به هیچ چیزی نمی اندیشد .

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود : چراغ والیبال خراسان رضوی پر فروغ تر از همیشه روشن است و تمامی پیشکسوتان ، مربیان و دست اندرکاران و هیات والیبال باید از این ظرفیت استفاده کنند .

هاشمی جواهری با اشاره به برخی اختلاف نظرات قدیمی در بین برخی از افراد این رشته ورزشی ، یادآور شد : در حالی که بسیاری از رشته ها در حسرت اسپانسر خوب و متعهد و بامنش هستند ، علاقه مندان والیبال باید از فرصت استثنایی حضور مؤسسه مالی و اعتباری میزان حداکثر بهره برداری را داشته باشند .

مدیرکل ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با این موسسه برای توسعه فعالیت های ورزشی ، یادآور شد : ما هرگونه همکاری با میزان را اولویت می دانیم .

آقای هاشمی جواهری اظهار امیدواری کرد با پیش بینی هایی که در سال جاری برای تقویت تیم والیبال میزان شده است ، امسال رضایت جوانان و علاقه مندان خراسان رضوی بیشتر از گذشته تامین شود .

.



پنجشنبه 07 شهریور 1392 - 05:23
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از abbas-star به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: number_10_Mina -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان