header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 4:54 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

گزارشی از عملکرد باشگاه ورزشی میزان /امسال برای قهرمانی آسیا آماده ایم !!
تعداد بازدید : 688

abbas-star آفلاین




ارسال‌ها :9222

عضويت:25 /8 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مشهد

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :80834

تشکر شده :28880

گزارشی از عملکرد باشگاه ورزشی میزان /امسال برای قهرمانی آسیا آماده ایم !!

معرفی و حواشی :

موسسه مالی و اعتباری میزان بی شک مهمترین ناجی والیبال استان خراسان رضوی در چند سال گذشته بوده است. این موسسه با ورود به عرصه والیبال و تشکیل تیم والیبال میزان توانست نماینده پایدار و قدرتمندی از استان را راهی مسابقات لیگ برتر کشور کند و نتایج خوب و شایسته ای کسب نماید. مسئولین این باشگاه فرهنگی و ورزشی سال گذشته جلسه ی نشست و هم اندیشی را با حضور خبرنگاران در نیم فصل دوم برگزار نمودند و در آن جلسه تصویب شد برای سال جاری نیز جلسه دیگری پیش از شروع لیگ برگزار گردد. پیروی این مصوبه صبح دیروز دوشنبه 15 مهرماه باشگاه میزان اقدام به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی نمود و از اصحاب رسانه جهت شرکت در آن دعوت کرد. این جلسه راس ساعت 10:30 با حضور خبرنگاران، عکاسان و جمعی از کارشناسان مطبوعات، صدا و سیما و پایگاه های خبری، تحلیلی آغاز گردید و آقایان احسان حلمی به عنوان مدیر عامل باشگاه و جبار قوچان نژاد به عنوان سرمربی تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بوده و سعی در تشریح علمکرد باشگاه در چند سال گذشته و برنامه های آتی آن داشتند.

* در ابتدای این جلسه آقای احسان حلمی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات آسیایی را به مسئولین مربوطه و مردم شریف ایران تبریک گفتند و این پیروزی های مقتدرانه را نشان از موفقیت و رشد والیبال کشور و استان دانستند. ایشان برگزاری جلسات هم اندیشی باشگاه و خبرنگاران را مفید دانسته و از آمادگی باشگاه برای شنیدن نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سخن گفتند.
* جبار قوچان نژاد نیز پیرامون مطلبی که در یکی از روزنامه ها از قول ایشان نقل شده بود این گونه توضیح دادند: ما تیم را برای قهرمانی نبستیم اما امید به قهرمانی داریم. یکی از مهترین فاکتورها در کار ما اخذ نتایج خیلی خوب است و آنچه مد نظرماست این است که در بین پنج تیم اول باشیم و اگر به این نرسیم من کارنامه خودم رو شخصا قابل قبول نخواهم دید. ایشان در مورد قرارداد آقای رشید یوسفی که سوال شده بود نیز گفتند: ما با وی قرارداد سفید امضا داریم. منتهی مراتب ایشان سرباز هستند و در اختیار فدارسیون، سایپا نیز این بازیکن را آزاد نکرد، ما برای آنکه مشکلی برای یوسفی پیش نیاید این قرارداد را نادیده گرفتیم و از پاسور دیگری استفاده کردیم. همچنین برای افزایش کیفیت و قدرت تیم آقایان داوودی و مباشری را نیز به خدمت گرفتیم.قوچان نژاد وضعیت بازیکنان حاضر در تیم های ملی و غیبت آنها در باشگاه ها را افتخار آفرین دانست و افزود : بازیهای ملی افتخاری است برای والیبال کشورمان، اما عدم حضور بازیکنان کار باشگاه ها را سخت می کند. ما حدود یک ماه است که تمرینات خود را شروع کردیم اما هنوز بازیکنان ملی پوشمان را در اختیار نداریم و در ایجاد فاکتور هماهنگی بین بازیکنانمان دچار مشکل هستیم که امیدوارم هر چه زودتر با اضافه شدن ملی پوشان به تمرینات این مشکل نیز حل شود.

مصاحبات :
در این جلسه خبرنگاران سوالات خود را یکی پس از دیگری مطرح نموده و پاسخ لازمه را از مسئولین میزان دریافت کردند، که در زیر به تفسیر بیان میگردد:

** میزان اقدام به راه اندازی آکادمی والیبال به صورت رایگان نموده است، آیا تضمیمنی وجود دارد که این آکادمی پایدار باشد و در صورت برخورد به مشکل همواره حفظ گردد ؟ قابل ذکر است که شهرداری نیز قبلا کار مشابهی انجام داده است اما پایدار نبوده است.
حلمی:
شهرداری ها به عنوان سازمان های عمومی دارای شرایط خاص و مراکز تصمیم گیری متعددی هستند و در مقابل مشکلاتی که به وجود می آید تصمیم گیری در پروسه های بلند مدت دنبال می شود و ممکن است نگاه ورزشی مناسبی هم صورت نگیرد. اما میزان یک مجموعه اقتصادی است و زمانی که کاری را آغاز می کند و حتی بابت برگزاری کلاس ها هیچ هزینه ای دریافت نمی کند حتما اهداف اقتصادی خود را پشت این کار داشته و آن را به نتیجه خواهد رساند و بهره لازم را خواهد برد. میزان با چنگ و دندان از این آکادمی که ایجاد شده حمایت خواهد کرد و آن را برای رسیدن به نتایج مطلوب همواره حفظ میکند. امید است که در آینده نزدیک بازیکنان تربیت شده در تیم های پایه میزان و تیم اصلی به کار گرفته شوند.

** در چند سالی که میزان وارد والیبال شده است در کادر فنی استان ثبات نسبی ای را شاهد بودیم، همچنین در سال جاری رحمان داوودی و مباشری را جذب نموده اید، با این حال انتظار مسئولان میزان از کادر فنی چیست و آیا در صورت مشاهده نتایج نامطلوب کادر فنی تغییر خواهد کرد؟
حلمی:
استفاده از ورزشکاران با اخلاق در اولویت ما بوده است و در کنار این موضوع، این نیاز دیده می شود که از بازیکنانی همچون رحمان داوودی و علیرضا مباشری نیز استفاده کنیم تا پاسخ خواسته های طرفداران با نتیجه بهتر داده شود. خواسته و هدف ما سکو است اما همانگونه که ریاست هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه های خود مطرح کردند، برای ایستادن بر سکو حاضر به قربانی کردن اخلاق نیستیم و امیدواریم که با حفظ اخلاق و بر پایه سیاست تدوین شده بر سکو بنشینیم.
در مورد کادر فنی نیز تاکنون تعامل خوبی داشتیم و در آینده نیز در صورتی که شکست ها و ناکامی هایی داشته باشیم که کمیته فنی و مشاورین ما در ادامه کار چنین تشخیص دهند که عامل ناکامی ها کادر فنی بوده است با توجه به هزینه های پرداخت شده و بازیکنان خریداری شده تغییراتی در کادر فنی ایجاد خواهد شد، ولی اکنون چنین بحثی وجود ندارد، با همین کادر فنی کار را به خوبی ادامه خواهیم داد.

** با توجه به مشکلات سالن مهران آیا میزان تمایلی به ساخت سالن اختصاصی برای تمرینات و مسابقات خود دارد؟
حلمی:
مکاتباتی با سازمان ورزش و جوانان داشته ایم و بازخورد خوبی از آنها گرفته ایم و در حال طی کردن پروسه اداری هستیم، این فرایند زمان بر است و برای رسیدن به آنچه کیفیت مورد نظر ماست ممکن است دو سال سپری شود. پیرامون کمبود سکو و نبود جایگاه مناسب در سالن مهران نیز ما پیگیر جایگزین کردن سالن مناسبی بودیم که متاسفانه سالنی که کف پوش مناسبی داشته باشد در مشهد نداریم و به اجبار امسال نیز در سالن مهران بازی ها برگزار خواهد شد. در سالهای آتی سالنی با کیفیت مناسب توسط خودمان ایجاد خواهد شد و بازی ها را به آنجا انتقال می دهیم.
این موسسه در ورزش های دیگر نیز همچون جودو حمایت مالی داشته است و سال گذشته تیم جودو خراسان شمالی با حمایت میزان راهی مسابقات شد، که خوشبختانه به مقام قهرمانی نیز دست یافت. تیم گلبال نیز با حمایت میزان سال گذشته قهرمان دسته یک شد و امسال در لیگ برتر بازی می کند.

** مبلغ قرارداد بازیکنانی همچون داوودی و مباشری از دیگر بازیکنان بسیار بالاتر است، آیا این موضوع موجب ایجاد نوسان بین بازیکنان و برهم زدن یک نواختی تیم نمی شود ؟
قوچان نژاد:
ما برای حفظ این موضوع همواره تنها چند بازیکن ویژه به تیم اضافه کرده ایم و مبالغ قراردادهای میزان هم مبالغ منطقی بوده و با دیگر باشگاه ها اختلاف فاحشی دارد که همین موضوع خود موجب مشکلاتی با آقای داوودی شده بود.
مبلغ قرارداد ایشان در اورمیه علی رغم مبلغ مورد توافق با میزان دارای اختلافی فاحش و بسیار بالاتر بود و ایشان با وجود امضاء قرارداد با میزان، بسیار اصرار داشتند که به ارومیه بروند و بارها در مصاحبه های خود از این موضوع سخن گفتند. اما در نهایت براساس رای کمیته انظباطی ایشان امسال در میزان خواهند بود.

** مسابقات شما امسال در سالن مهران برگزار می شود، اما این سالن هنوز آماده برگزاری مسابقات نیست ، آیا شما برای بازسازی سالن مهران به هیئت والیبال کمکی کرده اید و آیا بابت برگزاری تمرینات تیم میزان در آن سالن از شما هزینه ای دریافت می شود؟
حلمی:
هیئت والیبال بایستی شرایط و امکانات سالن را برای برگزاری مسابقات آماده کند اما متاسفانه همواره مسئولین و هیئت والیبال مشکل بودجه را مطرح می کنند. ما با وجود هزینه و زمانی که صرف تیم کرده ایم، در صورتی که مذاکرات و تقاضای ما برای حل مشکلات سالن به نتیجه نرسد، به اجبار حاضر هستیم هزینه کنیم، که در سال گذشته نیز هزینه هایی صرف این سالن کردیم. پیرامون هزینه سالن برای تمرینات تیم نیز ما مبالغی پرداخت می کنیم که نام اجاره روی آن نمیگذاریم و بیشتر آن را کمکی به هیئت والیبال می دانیم.قوچان نژاد: ما سال آینده تیم را برای فینال و قهرمانی خواهیم بست. آنچه امسال مورد نظر ماست این است که بتوانیم از بازیکنان بومی استان خود به خوبی استفاده کنیم. ما با آقایان مباشری، داوودی و احمدی قرارداد دو ساله داریم و سال آینده همراه بازیکنان بومی خودمان حتما برای قهرمانی و حضور در باشگاه های آسیا تلاش می کنیم.
** عملکرد میزان در سال گذشته به صورت سینوسی بوده است و با توجه به شکست تیم های خیلی بزرگ همچون کاله، در بازیهای بعدی مقابل تیم های ضعیف تر به سادگی بازی را واگذار میکردیم. امسال برای جلوگیری از این موضوع چه تدابیری اندیشیده اید؟
قوچان نژاد:
بنده نیز تا حدودی با شما هم عقیده هستم. ما سال گذشته تیم هایی همچون کاله، پیکان و پیشگامان را شکست دادیم و توقعات بالایی از تیم به وجود آمد. تیم ما جوان بود و زمانی که به راحتی تیم های قدرتمندی همچون کاله را شکست میدادیم بازیکنان دچار غرور می شدند و در بازیهای بعدی از این موضوع ضربه می خوردیم. از مشکلات مهمی که برای ما پیش آمد مصدومیت مجتبی غیاثی بود که اگر در چهار هفته آخر برای تیم به میدان می رفت، نتایج به گونه دیگری رقم می خورد. با مصدومیت غیاثی پشت خط زن خود را از دست دادیم و پشت خط زن دوم نیز به اندازه کافی برای پر کردن جای غیاثی مناسب نبود و تنها با کسر 6 امتیاز نتوانستیم جز چهار تیم اول باشیم. امسال برای همسان سازی تیم اقدام کردیم و به سادگی می توانیم بازیکنان مصدوم احتمالی را با بازیکنان با قدرت مشابه جایگزین کنیم.

** یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر تیم ورزشی تعامل با هیئت مربوطه استان خود است. سال گذشته مشکلات و اختلاف نظراتی را میان باشگاه میزان و هیئت والیبال شاهد بودیم . آیا امسال تعامل کافی به وجود آمده است؟
قوچان نژاد:
ما در باشگاه میزان همواره به دنبال اخلاق مداری و کاهش تنش بوده و هستیم. در مجمع والیبال که سال گذشته تشکیل شد، که البته ما آن را قانونی نمی دانستیم و دلایلی را نیز بارها مطرح کردیم، یکی از مواردی که بسیار بیان میکردم احترام زیادی است که برای آقای جواد فخار قائل هستیم. اما ایشان سه فاکتور مهم برای ریاست هیئت را ندارند. این سه فاکتور آورده مالی، مدیریت و زمان است.
بنده عرض کردم خودم کنار خواهم رفت، ایشان هم کنار روند تا فرد مناسبی برای مدیریت هیئت بیاید. ایشان بارها در مصاحبه های خود به بحث کمبود بودجه اشاره کرده اند. ما سال گذشته مطرح کردیم که مشکل بودجه مشکل بزرگی است و اکنون نیز در قبال هر اقدامی که باید هیئت انجام دهد با جواب نبود بودجه مواجه هستیم!
ضعف مدیریتی نیز در ایشان بسیار دیده می شود. نامه ای که برای عدم حضور تیم بانوان در مسابقات به فدارسیون والیبال زدند، نتایج ضعیف تیم نوجوانان خراسان و سقوط به دسته دو، سقوط تیم جوانان به دسته سه، دریافت هزینه از تیم والیبال بانوان برای شرکت در مسابقات، چند نمونه از عملکرد ضعیف مدیریتی ریاست کنونی هیئت است. ایشان حتی وقت کافی را برای کار مدیریتی خود ندارند و مسابقات استانی را برای کاندیداتوری خود در شورای شهر تعطیل نمودند. مسابقات لیگ استان را نیز یک ماه تعطیل کردند و پس از یک ماه تاخیر، پنج روز این مسابقات در کاشمر برگزار شد و ایشان حتی یک بار از این مسابقات سرکرشی نکردند.
بنده شخصا تنها کسی نیستم که با ایشان اختلاف دارند ، بلکه اکثر بزرگان با من هم نظر هستند.اگر حمایت های میزان و هم فکری بیش از نود درصد مربیان و داوران استان نبود مشکلات زیادی داشتیم. اگر موفقیتی هم باشد از این حمایت ها است.

** بودجه و اعتباراتی که امسال برای باشگاه در نظر گرفته شده است چه مقدار است و نسبت به سال گذشته چند درصد افزایش داشته است؟ همچنین برای حل مشکل جایگاه خبرنگاران در سالن چه تدابیری اندیشیده اید؟
حلمی:
بودجه را امسال با وجود تمام مشکلاتی که مطرح شد، همچنین افزایش سطح توقعات بازیکنان و با توجه به موفقیت های گذشته، نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داده ایم، تا بتوانیم تیم میزان را در سطح استان و کشور به عنوان نماینده شایسته ای از خراسان مطرح کنیم و خواسته های کادر فنی را نیز به خوبی فراهم کنیم.
در مورد جایگاه خبرنگاران نیز بحث های خوبی داشته ایم و برنامه ریزی مناسبی انجام شده است که بتوانیم در لیگ امسال فضا و جایگاه مناسبی را برای خبرنگاران در نظر بگیریم و با توجه به محدودیت های مهران سعی میکنم پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

** لیگ در آبان ماه آغاز میشود و ما هنوز تمام بازیکنان را کنار هم نداشته ایم، چه برنامه ای در این زمینه دارید و آیا بازیهای تدارکاتی و اردوهایی در این زمینه در نظر گرفتید؟
قوچان نژاد: ما الان از نظر شرایط تیم وضعیت خوبی داریم ولی همانطور که گفتم از نظر هماهنگی خیر. هنوز یارهای ما اضافه نشده اند و این مشکلی هست که اکثر تیم ها دارند.بله از نظر بازیهای تدراکاتی هم در حال رایزنی هستیم تا با باشگاه های مختلف در خصوص اینکه کجا و با چه تیم هایی بازی کنیم ، مذاکره داشته باشیم ،البته ما به هیچ وجه از نظر تشکیلات مشکلی نداریم و فقط بحث هماهنگی و اینکه با چه تیم هایی بازی کنیم مطرح است، دنبال یک تورنمنت چند جانبه ترجیحا بیرون از استان هستیم، به محض اینکه به نتیجه برسیم و شرایط مهیا شود در آن مسابقات حضور خواهیم یافت تا تیم به هماهنگی بیشتری برسد.
** با توجه به بحث پشتوانه سازی که برای والیبال استان مطرح کردید، بحث آکادمی در حال حاضر به چه صورت است و چند بازیکن تا بحال در آنجا آموزش دیده و در چه رده های سنی فعالیت می کنند ؟
و اینکه ظرف چند سال آینده انشالله میتوانند در تیم بزرگسالان قرار بگیرند و این پشتوانه سازی را جبران کنند؟
حلمی:
همانطور که آقای قوچان نژاد هم بحث آینده نگری رو مطرح کردند، این تصمیم قاطع و قطعی ما بود که از سال گذشته گرفته شد، اینکه در عرصه ورزش ورود کنیم و این حضورمان ادامه پیدا کند و برنامه ریزی های لازم را برای ورزش استان و بالا بردن سطح آن در رشته های مختلف انجام دهیم. به همین جهت اقداماتی به سمت اینکه باشگاه میزان را به طور رسمی و قانونی به ثبت برسانیم و اینکه مجوزهای رسمی و قانونی را نیز برایش بگیریم انجام داده ایم، تا اینکه انشالله یک مجموعه ثابت و رسمی و قانونی داشته باشیم. آکادمی را نیز به همین منظور ایجاد کرده ایم تا از استعدادهای استان و نونهالان و نوجوانان استان استفاده کنیم و این استعداد ها را تقویت کنیم، آموزش دهیم و به تیم های بالاتر برسانیم.
چیزی حدود 150 نفر در آکادمی ما ثبت نام کردند و در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در 6 کلاس رده بندی شدند و 2 سالن مهران و کاظمیان را برای تمرینات و کلاس های آنها زیر نظر مربیان بین المللی استان در نظر گرفتیم. ترم اول به مدت 2 ماه به پایان رسید و ترم دوم را به فاصله 10 روزه آغاز کردیم. انشالله با برنامه ریزی های صورت گرفته و مربیان خوبی که در استان داریم استفاده لازم را از همین مربیان و پیشکسوتان ببریم و با مشورت آنها و کادر فنی تیم بزرگسالان کارهایی که نیاز هست برای آنها انجام دهیم تا به مرحله ای برسند که وارد تیم بزرگسالان شوند.
اینکه دقیقا کی برسند نمی شود پیش بینی کرد، اما ما همه ی تلاشمان را میکنیم با کمک آنها به پیشرفت ورزش استان کمک کنیم.
قوچان نژاد: در تکمیل گفته های آقای حلمی به بحث فنی اشاره میکنم. ما 2 تیم رده نو نهالان داریم که تقریبا هر تیم 30 نفرهستند ، 2 تیم رده نواجوانان و 2 تیم رده جوانان که معمولا رسم است که تیم را از نونهالان به نوجوانان از نوجوانان به جوانان از جوانان به امید و از امید به بزرگسالان می رسانند و همینطور که میدانید این یک پروسه زمانبر است که خودمان به این نتیجه رسیدیم که فعلا ثبت نام را متوقف کنیم.
ما خوشبختانه هر کار مثبتی را که به دوستان می گوییم و دوستان احساس میکنند که مثبت است انجام میدهند. بحث ثبت نام را متوقف کردیم به خاطر اینکه مشکلاتی به لحاظ مکان و جا داریم، البته برنامه هایی در حال انجام است که اگر آنها به نتیجه برسند و سالن مهران شبانه روزی در اختیار ما باشد مطمئن باشید که ظرف چند سال آینده استعدادهای زیادی در این زمینه به عرصه بروز و ظهور خواهند رسید.
اما این سطح آکادمی قاطعانه می گویم که در هیچ کجای کشور نیست. البته قبلا در خراسان سابقه این فعالیت ها را داشته ایم اما نه با این شرایط، اندازه و حضور این تعداد مربی و بازیکن. مطمئن باشید بدون اینکه بتوانیم بگوییم دقیقا چه زمانی، طی چند سال آینده بازیکنان و استعداد های بزرگی را تحویل والیبال استان خراسان می دهیم.

** با توجه به بحث هایی که در مورد آکادمی مطرح شد، به نظر می رسد که اگر خود باشگاه میزان به فکر یک سالن ورزشی باشد خیلی بهتر و موثر تر باشد. آیا برنامه ای در این زمینه دارید؟حلمی: بله قبلا هم گفته شد، به دنبال این قضیه هستیم و مکاتباتی نیز با سازمان ورزش در این زمینه داشتیم، در رابطه با فضاهایی که در گذشته اختصاص و تحویل دادند به گروههای ورزشی و امکاناتی که پیش بینی کرده بودند و طرح هایی که میخواستند پیاده کنند هم صحبت هایی داشتیم و بازدید کردیم و امکان اینکه بتوانیم آن فضاها را هم در اختیار بگیریم و یا فضای ورزشی مورد نیازمان را احداث کنیم هم وجود دارد، اما در کل به دنبال این قضیه هستیم و سازمان ورزش هم نظر مساعد داشته وموافقت کرده که مساعدت کنند تا این فضا در اختیار ما قرار بگیرد تا ما بتوانیم فضاهای ایده آل و مورد نیازی که به لحاظ فنی نیاز داریم احداث و ایجاد کنیم .که این هم در دستور کار هست و دنبال آن هستیم.
** در رابطه با والیبال بانوان استان فرمودید از عملکرد تیم والیبال بانوان استان رضایت نداشتید و این تیم موقتا منحل شده است، آیا این پاک کردن صورت مسئله نیست؟ واقعا در استان ما داشتن تیم بانوان یک نیاز خیلی مهم محسوب می شود. به نظر شما دلیل اصلی این عملکرد نا مطلوب چه بود و آیا برنامه ای برای احیای این تیم دارید؟
حلمی: لیگ بانوان را نسبت به سطحی که در گذشته داشته و بازیکنان و مربیانی که حضور داشتند، سال گذشته ترکیبی از آنها را جذب کردیم ولی متاسفانه به دلیل ضعف فنی که در تیم بود و مسائل حاشیه ای که وجود داشت خواسته ی ما برآورده نشد و ما با برنامه ها و جلساتی که داشتیم و مباحثی که مطرح شد، نه اینکه کلا تیم بانوان نداشته باشیم ، تصمیم گرفتیم مثل مبحث آکادمی، والیبال بانوان را هم به صورت پایه و آکادمیک دنبال کنیم و با کمک شورای فنی و کمیته فنی یک پایه ریزی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم طی چند ساله آینده تیمی در خور و در شان استان داشته باشیم و خواسته های مردم و بانوان را برآورده کنیم و از استعدادهای بانوان هم استفاده شود.

** در رابطه با کانون های هواداران یک نیاز جدی احساس می شود، ما موفق شدیم در لیگ گذشته به عنوان تیم اخلاق انتخاب شویم و خیلی خوب است که امسال هم بتوانیم در این زمینه موفق باشیم، آیا برنامه ریزی خاصی در این زمینه دارید یا کاری انجام شده که بتوانیم نسبت به ساماندهی هواداران در لیگ آتی خوشبین باشیم؟
حلمی: در بحث کانون هواداران هم روابط عمومی ما طی جلسات متعددی که داشتند، در حال برنامه ریزی در این زمینه هستند. سایت رسمی باشگاه میزان را در حال طراحی و ساخت هستند تا جهت ثبت نام هواداران و دیگر موارد تدارک شود و طی جلسه ای که داشتیم قول دادند تا این بحث را زودتر اجرایی کنند. البته در سایت موسسه میزان هم بخشی را به باشگاه اختصاص داده بودیم که آن ایده آل ما نبود ولی برنامه ریزی هایی صورت گرفته که به زودی سایت رسمی برای باشگاه تشکیل شود و برنامه ریزی هایی جهت جذب هواداران صورت بگیرد و برنامه ریزی هایی در این زمینه صورت گرفته که نتیجه آن را به زودی خواهید دید.

***این روزها بحث هایی در رابطه با برگزاری لیگ والیبال ساحلی مطرح میشود، با توجه به عملکرد مطلوب والیبال ایستاده استان ما و پتانسیل های موجود استان خراسان و اینکه در سال گذشته مسابقات و تورنمتهای خوبی در زمینه والیبال ساحلی در استان برگزار شد، آیا میتوانیم نسبت به این قضیه خوشبین باشیم که میزان در والیبال ساحلی هم نماینده و تیمی داشته باشد؟
در رابطه با والیبال ساحلی هم ما در حال بررسی هستیم و هنوز ورود آنچنانی نکرده ایم و دنبال برنامه ریزی هستیم تا همینطور که در والیبال سالنی موفق بودیم در والیبال ساحلی و بانوان هم ورود کنیم و بتوانیم تیم تشکیل دهیم و اگر شرایط مناسب باشد قطعا والیبال ساحلی را نیز تشکیل خواهیم داد.
mizanbank.ir
.



دوشنبه 22 مهر 1392 - 16:30
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از abbas-star به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: adelkhoje - number_10_Mina - tripper -

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

پاسخ 1 : گزارشی از عملکرد باشگاه ورزشی میزان /امسال برای قهرمانی آسیا آماده ایم !!

ممنون عباس جان تصویر: /weblog/file/forum/smiles/22.gif





دوشنبه 22 مهر 1392 - 17:57
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:abbas-star - number_10_Mina -

number-10-mina آفلاین




ارسال‌ها :2969

عضويت:7 /2 /1392

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :15325

تشکر شده :22788

پاسخ 2 : گزارشی از عملکرد باشگاه ورزشی میزان /امسال برای قهرمانی آسیا آماده ایم !!

مرسی
دوشنبه 22 مهر 1392 - 18:10
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از number-10-mina به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:abbas-star - adelkhoje -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان